• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is het fijn om even geen Facebook in je leven te hebben.


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Zulke details maakt de film echt af, ja. Ik vond hem ook echt helemaal geweldig! En die hommage naar George Takei door Sulu een vriend/man te geven vond ik eigenlijk ook wel erg leuk.


    JA SULU. Zijn man en dochtertje hadden van mij nog wel een naam mogen krijgen, haha, maar ook dit kleine beetje was al zoveel meer dan ik ooit realistisch had durven te verwachten. Hij zag er zo happy uit, en ondertussen mocht hij nog steeds gewoon kickass zijn wanneer hij de conn overnam en "duh" gezichten trekken als Kirk hem vroeg of hij wist hoe hij dat schip moest vliegen, dus yay. (bloos)




    Pidge schreef:
    Hell yeah for accidental pink and orange hair?


    Hell yeah. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lange tijd geleden dat ik zo ongelooflijk in een spel heb gezeten! 'Life is strange' is echt verslavend! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Lange tijd geleden dat ik zo ongelooflijk in een spel heb gezeten! 'Life is strange' is echt verslavend! :D


    Jaaaa!
    Alleen ik begrijp dat random stukje met het zoeken van flessen nog steeds niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat komt bol.com met een 2e herinnering als ik nog geen eens een eerste bericht heb gehad dat er een boek besteld was?

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Jaaaa!
    Alleen ik begrijp dat random stukje met het zoeken van flessen nog steeds niet xd


    Nathan Prescott is bae

    Het is weer eens zover. Vanaf 12 uur 's nachts heel luid Prince op tv. Ga naar bed, jullie zijn 50 of zo D:


    Your make-up is terrible

    Haha, mijn story staat in de top zonder kudo's en hij is serieus een uur geleden aangemaakt xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeg het verdomme dan ook als je liever met haar je tijd spendeert. Waarom laat je me in godsnaam dan al die moeite doen? Echt, ik ben volgens mij achterlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik denk wel eens dat ik me beter kan inchecken op de psychiatrische afdeling of één of ander huis waar mentaal zieke mensen mogen wonen. Ik kan het leven niet aan zoals anderen dat willen en ik denk niet dat iemand het zal accepteren dat ik het liefst al mijn tijd op de bank of in bed doorbreng omdat ik anders angstaanvallen krijg om van alles. Dat is niet hoe de wereld werkt.


    Your make-up is terrible

    if you disbelieve
    don't disrespect

    Het moment van voldoening als je lyrics even lang zijn als de prent *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, ja. Dan troost je me, maar zodra ik de vraag wil stelling die me al de hele tijd dwarszit, kap je het gesprek af. Bedankt maar weer. Het was hartstikke gezellig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hopelijk is alles iets beter als ik weer wakker word.

    Zo'n zin in de 13e! *O*
    En helemaal niet in de 6e en 7e. Ik wil niet autorijden. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •