• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik denk wel eens dat ik me beter kan inchecken op de psychiatrische afdeling of één of ander huis waar mentaal zieke mensen mogen wonen. Ik kan het leven niet aan zoals anderen dat willen en ik denk niet dat iemand het zal accepteren dat ik het liefst al mijn tijd op de bank of in bed doorbreng omdat ik anders angstaanvallen krijg om van alles. Dat is niet hoe de wereld werkt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb niet eens het recht me kut te voelen, maar nog even en ik ga op de weg liggen en laat me overrijden door een tractor. So fucking done.

    Villainess schreef:
    Ik heb niet eens het recht me kut te voelen, maar nog even en ik ga op de weg liggen en laat me overrijden door een tractor. So fucking done.

    What's going on?


    Ik hou zo van Cow Chop. :3


    Caution first, always.

    Krolock schreef:
    Gisteren én vandaag mensen bewonderen in middeleeuwse kleding van deze streek. Amazing, gorgeous and in general just freaking awesome. Stiekem is het veel mooier dan de kledingstijl die we tegenwoordig hebben. Vooral als ik hier zo rond kijk, hoe naakter, hoe beter - or so it seems.
    Vanavond ook nog paardrace-dingen kijken. Exciting. :Y)


    Ben je toevallig in de buurt van Siena?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik voel me vreselijk en heb nergens zin in. Misschien moet ik een paar dagen niets doen en ga ik me dan beter voelen. Ik heb geen idee wat je moet doen nadat je relatie verbroken is. Heb ook geen vrienden die me mee uit nemen..

    Hahaha waarom is een vroegere goede vriend van mij zo knap geworden en dan bedoel ik niet een klein beetje nee hij ziet er echt heel goed uit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ilya schreef:
    (...)
    What's going on?


    Ik hou zo van Cow Chop. :3


    Ik realiseerde me dat mijn depressie vorig jaar rond deze tijd begon en als ik zie hoe erg het kan worden binnen één jaar ben ik liever een plat plakje op de weg dan nog een jaar zo doorgaan. Laat staan een heel leven. Idk I'm just done with feeling.

    En ik heb zo voor de derde keer mijn eerste rijles. Het blijft spannend:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dratini schreef:
    (...)

    Ben je toevallig in de buurt van Siena?

    Ja, redelijk. Het is vanavond in Pistoia.

    Hoe kan ik in vredesnaam zijn afgevallen terwijl ik dagelijks twee en een half stuk taart at? :'D

    -

    En waarom is het internet nog steeds zo vreselijk traag? ;-; Er kan toch niet eindeloos iemand in huis Windows 10 proberen te downloaden? Zoveel computers hebben we nou ook weer niet.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 12:50 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hoe kan ik in vredesnaam zijn afgevallen terwijl ik dagelijks twee en een half stuk taart at? :'D

    waarom
    hoe

    wel verdikkeme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké, alle kasten doorspitten opzoek naar eten, zodat ik niet naar de supermarkt hoef, is best wel lui :') Maar ik heb wortelen, pasta, knoflook, pesto, tomatenpuree, komkommer, kaasjes en kruiden gevonden, dus het was best een geslaagde zoektocht c:

    Edit: Oh en snijbonen, maar ik houd niet van snijbonen meh.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 12:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Oke ik wil mezelf nu echt opeten :Y)

    Loveloveloveloveeee de body butter wash chocolate van palmolieve :3

    De rest van de week, aardbei, perzik en vanilla uit proberen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ga weg, paniekaanvallen.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    waarom
    hoe

    wel verdikkeme


    Als ik het toch eens wist. Ik denk dat dat het soort geheim is dat ervoor zorgt dat je niet meer hoeft te hopen dat je ooit de loterij wint. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan