• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik droomde dat ik mijn been brak en nu doet mijn been zeer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dan heb je in je droom hele mooie rustige muziek in je hoofd, wordt je gewekt door je wekker, dat nou niet bepaald een rustig stuk muziek is :') Thanks Sabaton :') (En mijzelf door die wekker te nemen)


    Stenenlikker

    Waarom voel ik me uitgerekend vandaag zo kut..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo chill om gewoon via de grote boxen in de huiskamer POTC, LOTR en HP muziek te kunnen draaien, zonder dat iemand er bezwaar tegen heeft of mij constant stoort, omdat ik beneden zit te werken ipv boven (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    kunnen mensen niet meer normaal schrijven
    'feestje wel'
    'modelletje hoor'
    'zomer 2016 is een feit'
    'wat waren we uit'
    'drankjes en dansjes doen'
    nee STOP


    i put the fun in funeral

    Twee weken lang mijn mobiel niet gebruiken is misschien toch niet zo'n goed idee... ik weet zeker dat hij volgende week ontploft als ik whatsapp en dergelijke weer opstart. Ohgod.

    En watdefeck, waarom deed de douche het zo raar hier. Vind het sowieso al belachelijk dat ze met muntjes werken op EEN CAMPING, maar dat hij dan eerst gigantisch heet wordt, waardoor je niet eens kan douchen en vervolgens bang bent dat je tijd er bijna op zit, is niet bepaald een geweldige manier van wakker worden. En al helemaal niet als dat ding besluit om opeens de hele tijd aan te blijven en jij je kleding niet fatsoenlijk aan krijgt omdat alles nat wordt. En nu heb ik mijn haren niet kunnen wassen omdat ik bang was dat die douche uit viel en ik daar zou staan met shampoo in mijn haren. GAWD.

    En ik vind het stom dat de enige persoon waar ik echt mee kan afspreken, op vakantie gaat zodra ik thuis ben. En ik had de andere persoon - waar ik nog nooit dingen mee heb gedaan buiten school om - nog misschien een datum moeten doorgeven voor de HP expo, oeps.

    En ik maak me enigszins druk om de nieuwe opleiding omdat ik gewoon heel erg tegen school op kijk door de laatste jaren van slechte ervaringen. En ik weet niet wat ik wil met mijn toekomst dus ik weet ik niet wat ik wil met deze opleiding maar ik moet toch iets kiezen anders blijf ik een forever-alone-verdoemd-oud-honden-vrouwtje die achter de geraniums zit en met een wandelstok naar de brutale jeugd zwaait omdat ze weer eens op mijn gazon lopen.

    The struggles are real.

    Hypno schreef:
    kunnen mensen niet meer normaal schrijven
    'feestje wel'
    'modelletje hoor'
    'zomer 2016 is een feit'
    'wat waren we uit'
    'drankjes en dansjes doen'
    nee STOP

    Ik walg van deze uitspraken

    Ik lig echt strijk door die reacties op die Islam Uitzwaaidag pagina.


    kindness is never a burden.

    Hypno schreef:
    kunnen mensen niet meer normaal schrijven
    'feestje wel'
    'modelletje hoor'
    'zomer 2016 is een feit'
    'wat waren we uit'
    'drankjes en dansjes doen'
    nee STOP


    In België zetten ze overal 'leggen' achter. Feestje leggen, zeetje leggen, speelpleintje leggen, pretparkje leggen...


    kindness is never a burden.

    Pidge schreef:
    Ik lig echt strijk door die reacties op die Islam Uitzwaaidag pagina.


    Hier van 't zelfde. x)

    Komaan Melissa, begin aan lab 5 & 6.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hypno schreef:
    kunnen mensen niet meer normaal schrijven
    'feestje wel'
    'modelletje hoor'
    'zomer 2016 is een feit'
    'wat waren we uit'
    'drankjes en dansjes doen'
    nee STOP

    'broodje kaas tegen de hongertjes'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben in totaal twee keer gestoken deze weken. Een keer in mijn duim en een keer naast mijn nagel. Wtf.


    Your make-up is terrible

    Kun je niet zien hoe erg ik mezelf haat dat ik jou met mijzelf lastig val? Ik wil dat je het goed hebt, dat je gelukkig bent, maar ik wil je ook niet kwijt want zonder jou heb ik niets meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Noooo mijn knopjes. Dit voelt zo leeg aan.


    What would Emma do?

    Gisteren én vandaag mensen bewonderen in middeleeuwse kleding van deze streek. Amazing, gorgeous and in general just freaking awesome. Stiekem is het veel mooier dan de kledingstijl die we tegenwoordig hebben. Vooral als ik hier zo rond kijk, hoe naakter, hoe beter - or so it seems.
    Vanavond ook nog paardrace-dingen kijken. Exciting. :Y)