• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ilya schreef:
    (...)
    Wie moet ik bij je weg slaan? (bat)


    Please, doe het. Ik ga in geen honderd jaar een relatie nemen, ben helemaal klaar met dat soort dingen. Baby lama don't need drama (fish)

    Bulten op mn been. Geen idee wat het zijn, maar het jeukt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Villainess schreef:
    (...)

    Please, doe het. Ik ga in geen honderd jaar een relatie nemen, ben helemaal klaar met dat soort dingen. Baby lama don't need drama (fish)

    Hahahahaha ik geef je groot gelijk. Als ik sommige vriendinnen van mij hoor over hun relaties... No thanks. :')


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Geen heel serieuze Star Trek Beyond spoilers maar even voor de zekerheid-
    De corgi heette Ivan en Ivan is een Russische naam en Chekov is Russisch en hIJ WAS ZO EEN SCHATJE IN DEZE FILM EN HIJ ZEI DAT ER IETS WAS INWENTED IN RUSSIA EN IK SCHREEUWDE EEN BEETJE VAN BINNEN (OMDAT IK IN EEN BIOSCOOPZAAL ZAT) en aan het einde van de aftiteling was er een scherm met "In loving memory of Leonard Nimoy" en daarna "For Anton" en ik babbel nu wel een hoop maar fuuuuuck dat voegde er wel nog wat extra lagen aan toe van het soort waar ik een beetje stil van word.


    Volgens mij zat mijn vader naast me te huilen toen Spock die oude foto bekeek aan het einde.


    Your make-up is terrible

    En DaN StUuRt HiJ DiT PlEaSe GeT Me OuT Of ThIs SiTuAtIoN HaLp

    Meh ik ben nog steeds echt bang. Maar morgen wordt een leuke dag. Ik heb morgen geen tijd voor slechte dingen. Morgen o.o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Villainess schreef:
    En DaN StUuRt HiJ DiT PlEaSe GeT Me OuT Of ThIs SiTuAtIoN HaLp


    Oh my god Lieke :'DDD


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    (...)
    Oh my god Lieke :'DDD


    What did I do to deserve this situation :')
    'Eerlijk, ik mis je zo veel meer dan ik had verwacht...!'

    Ugh I'm a mess. Hoeveelste keer vandaag is dit dat ik huil? 4e keer? 5e? Ik weet het niet eens meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zetten ze niet gewoon een playlist online? Dat scheelt mij een hoop zoekwerk. *Doet FBI petje op* GOTTA FIND 'EM ALL!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij zat mijn vader naast me te huilen toen Spock die oude foto bekeek aan het einde.


    Aw. ^^ Ik echt nog net niet, maar het scheelde niet veel.

    Sowieso, ik vond dit met gigantische afstand de beste van de drie reboot films, maar zelfs helemaal los daarvan was dit de eerste film die zulke kleine, duidelijke verwijzingen maakte naar TOS, en dat maakte me zo gelukkig, gosh. Ik lag dubbel toen Kirk klaagde dat hij alweer een shirt had gescheurd. Oh, Jim. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Aw. ^^ Ik echt nog net niet, maar het scheelde niet veel.

    Sowieso, ik vond dit met gigantische afstand de beste van de drie reboot films, maar zelfs helemaal los daarvan was dit de eerste film die zulke kleine, duidelijke verwijzingen maakte naar TOS, en dat maakte me zo gelukkig, gosh. Ik lag dubbel toen Kirk klaagde dat hij alweer een shirt had gescheurd. Oh, Jim. :W


    Zulke details maakt de film echt af, ja. Ik vond hem ook echt helemaal geweldig! En die hommage naar George Takei door Sulu een vriend/man te geven vond ik eigenlijk ook wel erg leuk.


    Your make-up is terrible

    Hell yeah for accidental pink and orange hair?


    kindness is never a burden.

    Deed ik dat maar vaker xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom moest ik dit boek ook alweer uitlezen vanavond? Nu lig ik hier weer te huilen om het einde.


    <3