• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo trots op mijn cosplay holy shit ik heb twee rokken en een hemd en schoenen en sjaaltjes voor minder dan €30??? Nu alleen nog een dikke jampotbril en een lelijke oversized tas en ik ben compleet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is de hele dag droog, ik wil boodschappen doen en het gaat regenen .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Praat me nou niet nog meer schuldgevoel aan. Ik vind het al erg dat het uit moest gaan om drugs. Al wist je dat ik dat spul met elke cel in mijn lichaam haat.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Caution first, always.

    Ik vind het ergens wel grappig dat die mensen heel plotseling zijn verdwenen :')

    Articuno schreef:
    Praat me nou niet nog meer schuldgevoel aan. Ik vind het al erg dat het uit moest gaan om drugs. Al wist je dat ik dat spul met elke cel in mijn lichaam haat.


    Negeer het. Ik heb een vriend gehad die zei zelfmoord te gaan plegen als ik het uit zou maken en hij leeft nog steeds ;x

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 16:35 ]


    26 - 02 - '16

    Het is zulk lekker weer. Eigenlijk zou ik moeten gaan wandelen en nooit meer terug komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is zulk lekker weer. Eigenlijk zou ik moeten gaan wandelen en nooit meer terug komen.


    Hier is het anders hartstikke koud in vergelijking tot de afgelopen dagen D:


    26 - 02 - '16

    Maak alsjeblieft een einde aan dat hele "ace people aren't queer!!!" gebeuren dat nu plotseling overal op Tumblr opduikt want ik houd me bewust ver buiten die discussies maar ik word er zo Moe met een hoofdletter M van en het wordt steeds meer gereblogd door blogs waarvan ik zoveel beter had verwacht en dat breekt mijn hart telkens een klein beetje voor iedereen die het oprecht gelooft want kom op mensen er zijn zo'n honderd argumenten de andere kant op en wtf denk je dat dit soort #discourse zal doen met allerlei jonge mensen die al met twijfels zaten over hun seksualiteit en acceptatie daarvan want wat zij hier zullen lezen is een gigantische banner met "ZOEK HET LEKKER UIT, JE BENT NIET WELKOM"

    Echt gewoon

    Pls stop. Jullie doen mijn hart pijn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben thuis. Niet dat het hier geweldig is..

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Negeer het. Ik heb een vriend gehad die zei zelfmoord te gaan plegen als ik het uit zou maken en hij leeft nog steeds ;x

    Dat ga ik zeker doen (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:01 ]

    Donderdag naar de Tilburgse kermis (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whyyyyyy krijg ik allemaal van die rare muziek op Spotify. :'D


    Caution first, always.

    Ik heb afleiding nodig.


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    Praat me nou niet nog meer schuldgevoel aan. Ik vind het al erg dat het uit moest gaan om drugs. Al wist je dat ik dat spul met elke cel in mijn lichaam haat.


    You go girl. Uiteindelijk ga je zoveel gelukkiger zijn zonder hem. Hij hoeft niet eens een slecht persoon te zijn (maar ik oordeel uit een paar post die ik hier heb gelezen) maar als jij je continu opvreet vanwege de drugs, is het jouw goed recht er een punt achter te zetten(!!) Zoveel leuke jongens die wel van die troep af kunnen blijven.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.