• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, the old feels. Damn you characters.

    Eindelijk thuis...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Articuno schreef:
    Ik ben thuis. Niet dat het hier geweldig is..

    (...)
    Dat ga ik zeker doen (:


    En als je iemand nodig hebt om te praten, ben ik er altijd (:


    26 - 02 - '16

    Bedankt Erieka <3

    Shawn schreef:
    (...)

    You go girl. Uiteindelijk ga je zoveel gelukkiger zijn zonder hem. Hij hoeft niet eens een slecht persoon te zijn (maar ik oordeel uit een paar post die ik hier heb gelezen) maar als jij je continu opvreet vanwege de drugs, is het jouw goed recht er een punt achter te zetten(!!) Zoveel leuke jongens die wel van die troep af kunnen blijven.

    Dat is waar. Ik weet wel dat ik nooit weer iets begin met iemand die drugs gebruikt. (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:51 ]

    NS, onze verhoudingen liggen toch niet zo goed. Weer een halfuur langer onderweg.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit personage in deze animtiefilm is echt zo gay :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    die zieke mensen die de dood wensen voor de baby's die nog niet eens geboren zijn van vrouwen die ze niet mogen,

    mogen wat mij betreft zelf dood neervallen
    waz deze zijn deze zieke mensen zo ziek dat ze een onschuldig dingetje de dood gaan wensen. Go away pls.

    Echt, waar heb ik dit aan te danken? Ik doe zo mijn best, is mijn best dus niet eens genoeg?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ja, fijn, zet je stomme muziek maar zo luid dat heel het huis mee kan luisteren. En negeer me maar als ik vraag om het stiller te zetten, geweldig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Godverdomme, dat was niet de afleiding die ik wilde.


    Your make-up is terrible

    Hier zit ik dan te huilen omdat ik terugdacht aan het moment dat ik afscheid nam van zijn opa en zijn opa ook emotioneel werd door wat ik vertelde. Hij bood aan me naar het station te brengen, maar ik wilde hem niet voor mij laten rijden. Dat was hartverscheurend.

    En waarom moet Fix You nou net draaien op mijn mobiel?

    // I said I love you as I left you.

    Ik voel me echt niet oke en zou het liefst de hele avond in mijn bed liggen huilen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 18:57 ]

    Zo blij dat ik een goed idee heb! *O* en het is mooi weer en ik heb zomersproeten en ik vind het zalig hier. Mijn dag/week kan echt niet meer stuk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan. Je. Stoppen. Met. De. Aandacht. Trekken?

    Kijk, ik snap dat het allemaal wat lastiger is door je Add, maar het draait hier niet om jou!! Stop met er doorgeen roepen dat niemand je helpt als je eenzaam bent en dat we je negeren, je bent gewoon een vervelend snotjong wat altjd zijn zin opeist en waar wij ons op aan moeten passen omdat je anders boos wordt!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Anyways, people. I best be leaving.

    See ya in a month.


    Heaven is a place that we all have

    Petit schreef:
    Anyways, people. I best be leaving.

    See ya in a month.

    Have funnn ^^


    // Zou ik nu al mijn relatiestatus op FB moeten aanpassen?