• Speeltopic 3

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    Het persoon kwam achter de boom tevoorschijn, ik ontspande, niet een echte bedreiging, 'Het spijt me als ik je aan het schrikken heb gemaakt, ik heb geen kwaad in de zin.' zei hij rustig. 'Ik ben Oliver Wood en ik zoek eigenlijk de dichtstbijzijnde stad...' ik keek hem aan, moest ik hem vertrouwen?
    'Vertrouw niemand, al lijken ze zo aardig, dat is juist het teken dat ze dat niet zijn...'
    Ik hield mijn hoofd schuin, waar herkende ik hem van?
    "En nu de waarheid..." zeg ik kalm.

    Jo Mari Gold
    "Nobody can save me now, its do or die..."


    "Heroes always get Remembered, but you know Legends never Die"

    Rumple pakte mijn pols, 'We gaan.' we verdwenen en verschenen bij Regina huis. 'Regina!!!!' riep hij woedend. Ik stond naast hem, ik ben nog nooit zo dicht bij haar huis geweest. Ik zie Regina uit het raam 'komen'. Ze grijnst als ze naar mij kijkt, ik doe een klein stapje naar achter, ik vind haar eng.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 18:38 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    'Daar gaat het ook niet om heks! het gaat erom dat je het deed en mij bedrogen hebt!' ik grijnsde. 'Ik haat jou! en ik ga je vermoorden!' zei ik woedend en ik verdween even later verscheen ik achter haar.

    Oliver Wood
    ze zou me toch wel geloven? 'Vertrouw niemand, al lijken ze zo aardig, dat is juist het teken dat ze dat niet zijn..' shit ik had dat haar nooit moeten zeggen, ze hield haar hoofd schuin. 'En nu de waarheid...' zei ze kalm, ik begon wat zenuwachtig te lachen en keek haar dan dood serieus aan. ''Ik zoek mijn dochter.'
    Ik begon even te hoesten, rot ziekte ook elke keer.

    MT


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Raven Mills

    Mijn moeder werd gehaald door een soldaat een woedende Rumple. Ik grijnsde even bij de gedachte aan hun huis. Mijn moeder liep weg en ik er achteraan omdat ik gewoon altijd te nieuwsgierig was. Ik kom naast mijn moeder met mijn hoofd uit het raam hangen.
    'Hee, Rumple wil je anders gezellig bij ons komen zitten. We zijn net aan het eten en natuurlijk mag die lieve Jo er ook bij komen' ik grijns van oor tot oor het was ook zo leuk om mensen af en toe een beetje op te jennen dus deed ik er nog een schepje boven op.
    'O, je hoeft je trouwens geen zorgen over Belle en Avan te maken die heb ik van plek verplaatst ik kon ze moeilijk in de vlammen laten omkomen natuurlijk' ik trok mijn hoofd terug maar bleef wel staan kijken voor zijn reactie


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    ''Ik zoek mijn dochter.' ik keek hem onderzoekend aan, was het de waarheid? Volgens mij wel.
    "Hoe heet ze? Ik ken niemand met de achternaam Wood..."

    Jo Mari Gold
    "Nobody can save me now, its do or die..."


    "Heroes always get Remembered, but you know Legends never Die"

    'Daar gaat het ook niet om heks! het gaat erom dat je het deed en mij bedrogen hebt!' hij grijnsde. 'Ik haat jou! en ik ga je vermoorden!' Rumple teleporteerde naar Regina, ik bleef staan, ik was bang voor haar, ze was machtiger maar ik weet zeker dat ze mijn hart eruit zal pakken om me te besturen, dat is anders dan mijn vader, hij zou mijn hart pakken om me pijn te doen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    THE EVIL QUEEN

    Ineens verscheen hij achter mij. 'Voordat je vermoord, zou je moeten luisteren. Anders gaan morgen ochtend ieders hart eraan...'

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 18:54 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Mt

    Raven Mills


    Ik schrok even toen Rumple ineens achter ons verscheen en deinsde achteruit waardoor ik bijna uit het raam viel omdat ik niet nog verder achteruit kon. Van veraf was het wel leuk geweest om de man een beetje te plagen maar van dicht bij was hij angstaanjagend. Hij dreigde mijn moeder te vermoorden.
    'Voordat je vermoord, zou je moeten luisteren. Anders gaan morgen ochtend ieders hart eraan...' zei mijn moeder tegen hem.
    'En ik zou je haar niet zomaar laten vermoorden' voegde ik eraan toe. 'Ze is de enige familie die ik heb' voegde ik er heel stilletjes aan toe. Dat laatste was dan ook wel een reden om hier te blijven, ze was en bleef mijn moeder.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 19:04 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    THE EVIL QUEEN

    'En anders, Raven... Vlucht desnoods naar het dodenrijk... Pak zijn hand en doe wat je anders altijd doet. Zo kom je met hem in het rijk...' Ik richtte me weer op Rumple. 'Nou, wat word het. Iedereen laten sterven... Inclusief jou. Of me laten leven, en jij bedroog mij door me bijna op het kerkhof te willen vermoorden.' Ik draaide me om en liep droogjes naar Raven. 'Pak hem zo meteen...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Mt


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    'Voordat je vermoord, zou je moeten luisteren. Anders gaan morgen ochtend ieders hart eraan..'
    Ik keek haar dreigend aan. 'Waarom zou ik naar je luisteren? waarom?' zei ik maar uit eindelijk besloot ik toch maar om te luisteren.
    'Vertel.'
    Ik wende me even naar Raven en daarna naar Regina. 'Wie is haar vader eigenlijk Regina?'

    Oliver Wood/the masterhief
    'Hoe heet ze, ik ken niemand met de achternaam Wood.' zou ik het haar vertellen? misschien is het mijn dochter, misschien ook niet als ze echt mijn dochter is heb ik waarschijnlijk een hele hoop uit te leggen maar goed als ik het niet vertel komt ze het waarschijnlijk op een ander manier achter. 'Vindicta Zaglis Melis Masterthief.' zei ik zachtjes.



    (Had het al gepost voordat ik de andere post van Regina en Raven had gezien. ;p)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 19:10 ]

    MT


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Linde MasterThief
    "Died Last Night in my Dreams..."


    "Don't Say a Word..."

    Ik wou mijn dolk laten vallen, hij was mijn vader... Kon dat, is het waar? Ik besloot kalm te blijven en nog niets te zeggen, kijken of hij liegt.
    "Oh zij, ja die is een maand geleden overleden, ze zei iets van dat ze niet genoeg geld had nagekregen, ik was niet echt vrienden met haar maar ik kreeg deze dolk, ik moest er voorzichtig mee doen, dat was het belangrijkste wat ze had..." vertelde ik luchtig, alsof het me niets deed, als hij geschrokken zou reageren zou het mijn vader zijn, anders...

    Jo Mari Gold
    "Nobody can save me now, its do or die..."


    "Heroes always get Remembered, but you know Legends never Die"

    Ik moest mijn vader helpen, ik kon hem niet alleen bij dat kreng achterlaten. Ik teleporteerde naast hem en bleef ook naast hem staan, zonder iets te zeggen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Raven Mills


    Ik luisterde naar mijn moeders woorden en realiseerde me dat dat inderdaad ook nog een plan B had het dodenrijk.
    'Wie is haar vader eigenlijk Regina?' vraagt Rumple, nu keek ik ook geïnteresseerd haar kant op dit wou ik namelijk ook al sinds mijn geboorte weten. Het enige wat mijn moeder me ooit heeft verteld was dat ik twee zussen had, we waren een drieling. Een drieling die al lang niet meer bij elkaar was.
    'Ja, mam?' vroeg ik nu ook om Rumple even te steunen. Naast hem verscheen Jo ik glimlachte even sereen naar haar.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    THE EVIL QUEEN


    'Vertel.' Ik grijnsde en liep een rondje om hem heen. . 'Wie is haar vader eigenlijk Regina?' Ik stopte en keek naar Raven. 'Wist je dat niet, Rumple?' Ik werd een beetje bleker, maar pakte me weer op en ging naast Raven staan, 'dat zou je nooit te weten komen, Rumple.' Ik was bang om Raven te verliezen, daarom zei ik niks. 'Want ik dacht dat je het allang wist, denk eens even na...'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.