• Welk Niveau en richting heb je nodig als je graag Nederlands goed onder de knie wilt.
    Ik wil mijn Nederlands verbeteren en keer kijken voor oefeningen van welk richting of niveau waar Nederlands zeer goed kan doen.

    Alvast bedankt als je antwoord en mij helpt :D

    Ik snap niet precies wat je bedoelt. Kan je iets duidelijker zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    Ik snap niet precies wat je bedoelt. Kan je iets duidelijker zijn?


    Ik wil graag oefeningen zoeken op internet voor Nederlands beter te leren.
    Ik weet niet welke richting en Niveau moet doen om beter te kunnen op internet.
    Ik wil graag gevorderd Nederlands doen en geen lager school meer.
    Dus mijn vraag gewoon welke Niveau of richting moet nemen voor.
    Nederlanders oefeningen op internet dat kan gemakkelijk verbeteren.

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Ik wil graag oefeningen zoeken op internet voor Nederlands beter te leren.
    Ik weet niet welke richting en Niveau moet doen om beter te kunnen op internet.
    Ik wil graag gevorderd Nederlands doen en geen lager school meer.
    Dus mijn vraag gewoon welke Niveau of richting moet nemen voor.
    Nederlanders oefeningen op internet dat kan gemakkelijk verbeteren.


    Het ligt aan je school niveau wat je op de middelbare school doet/deed. Deed je VMBO? Dan zoek je voor MBO op. Deed je HAVO/VWO? Dan zoek je voor HBO op.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    (...)

    Het ligt aan je school niveau wat je op de middelbare school doet/deed. Deed je VMBO? Dan zoek je voor MBO op. Deed je HAVO/VWO? Dan zoek je voor HBO op.




    Heel erg bedankt voor je antwoord :D

    Op het MBO maken ze gebruiken van een systeem dat van A1 (laag) naar F3 werkt (hoog). Het klinkt allemaal heel dom, want in welk systeem is A1 nou lager dan A3 of B1? Maar goed, misschien kan je er wat mee.


    Your make-up is terrible

    Er zijn ook pc games enzo te koop met oefenigen. Maar ik denk niet dat je hier veel hulp kan krijgen, want velen zullen NL krijgen op hun opleidingen. Als je zelf gewoon op internet intikt: nederlands verbeteren spel dan kom je denk ik een heel eind

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 14:23 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik zou HAVO- of VWO-oefeningen proberen! Misschien met HAVO beginnen, en op VWO overgaan als dat goed lukt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.