• Hallo iedereen! ;D

    Ik kom eens even vragen of er mensen zijn die zin hebben om mij te helpen met een actie op facebook om geld binnen te krijgen voor het goede doel! Enkele dagen geleden heb ik dit topic aangemaakt om jullie al eens een beetje uitleg te geven en eventueel uit te nodigen naar een van de actie en nu wil ik graag opnieuw jullie hulp inroepen!
    Op de pagina van Easyfit wordt momenteel een actie gehouden om € 5.000 te schenken aan een goed doel en dat van Sterke Jan staat er ook tussen! De persoon met de meeste likes, kan dit geld winnen. Daarom kom ik even vragen of jullie willen helpen en liken (en wie het ziet zitten mag uiteraard ook delen!). De likes moeten echt gegeven worden op de pagina van Easyfit zelf, moest er iemand willen delen. c: Het gaat dus om de post over Sterke Jan, bij de persoon Nadia Meert.

    Heel erg bedankt voor jullie hulp en sorry voor de spam. ^^

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 21:25 ]


    What would Emma do?

    Ik heb je geholpen! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Geliked. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jullie zijn super! c: Dit zou een volledig team zijn!


    What would Emma do?

    Gedaan!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geliked! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen, ik ben er echt van overtuigd dat we gaan winnen. :'D We staan er vijf uur op en we hebben al in de 90 likes, terwijl de hoogste post qua likes nu ongeveer 150 is of zo.


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    Mensen, ik ben er echt van overtuigd dat we gaan winnen. :'D We staan er vijf uur op en we hebben al in de 90 likes, terwijl de hoogste post qua likes nu ongeveer 150 is of zo.


    Oh, ik zag er eentje van rond de 600.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, ik zag er eentje van rond de 600.


    Oei, dan moet ik nog eens goed zoeken! :') Oeps...


    What would Emma do?