• Maak kennis met Ivy, onze nieuwe lieve viervoeter.

    Haar volledige naam is Blue Ivy, maar iedereen noemt haar gewoon Ivy. Ivy komt uit een asiel van de dierenbescherming in Purmerend, ze is een schat van een beest, een Pitbull mix en pas 9 maanden oud. Het is nog een zeer onzeker beestje, al helemaal buiten, aangezien ze nog geen goede indruk heeft gehad van de wereld. Ze heeft in de eerste maanden van haar leven in een huishouden gewoond met kleine kinderen — wat haar geen goed heeft gedaan. Ze is heel leergierig en ze beheerst de basiscommando's al lekker.
          We moeten zeker nog hard met haar aan het werk gaan, maar ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen (: Binnen is ze echt een schat van een beest, ze loopt ook keurig aan de lijn maar we moeten buiten wel oppassen met andere honden. Hopelijk krijgen we het snel uit haar, zodat ze buiten ook een fijne hond is.

    We hebben echt geluk dat we gister langs een advertentie van haar op facebook zijn gekomen. Nadat we de advertentie hadden gezien belde mijn moeder gelijk naar het dierenopvangcentrum voor meer informatie over Ivy. Mijn moeder wist nog niet zeker of we überhaupt gingen kijken, maar blijkbaar had ze het toch gedaan vandaag.
          Toen zij en haar vriend thuis kwamen riepen ze of ik even wilde komen. Ik liep dus beneden en toen zag ik ineens Ivy in de woonkamer. Oh my god, wat was ze mooi in het echt! Het was liefde op het eerste gezicht, hihi. Ik ben zo blij. Hier zijn meer foto's te zien van deze beauty:





    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden, hebben jullie ook een hond of een ander huisdier? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Wat een leukerd !! En wat is het fijn dat ze bij jullie een thuis heeft gevonden!!
    Dit zijn mijn beestjes :




    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk