• Begin post komt zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het giet op het hockeyveld


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je even niks te doen hebt wil ik jullie vragen om het bericht van Kim Polling op haar Facebook pagina te lezen. Het bericht zegt precies waar alles op staat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Deze spanning


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ferry Weertman heeft ook goud! (bloos)


    She's imperfect but she tries

    En de handbaldames zijn ook aan het stunten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jeroen Dubbeldam opende de landenwedstrijd zojuist ook met een foutloze ronde. *O*


    She's imperfect but she tries

    De volleybalsters zijn ook door en Ligtlee heeft zich bij de laatste vier op de sprint geplaatst


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    We staan op plek 9 n de medaille spiegel. Trots op ons kleine landje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En bam, Maikel van der Vleuten ook foutloos. *O* Nederland gaat lekker vandaag.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 17:08 ]


    She's imperfect but she tries

    Neee! Nadine Visser net niet door naar de halve finale! Damn. Op 0.03 seconde. :c


    take me back to the basics and the simple life

    Harrie doet het ook. *O*


    She's imperfect but she tries

    Nou, zometeen sowieso een medaille, maar ik hoop dat Marit ook goud binnensleept


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Shit hé. Ik denk dat het vertrouwen bij Zirocco en Jur nu volledig weg is. (no_chears)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Shit hé. Ik denk dat het vertrouwen bij Zirocco en Jur nu volledig weg is. (no_chears)


    Paardrijden, I guess? :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nederland is goed bezig, wow. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.