• Maandag 17 oktober


    Hello there!

    Deen heeft een actie met met spaarkaarten die tot wel 50 euro korting geven voor 4 personen. Je bespaard dus al flink wat geld op één kaartje, maar liefst 12,50!
    Nu heb ik twee drie kaarten vol, dus heb genoeg voor 12 personen, dus ik vroeg mij af of er mensen in de herfstvakantie mee wilden naar Walibi Holland!

    WAAR:
    We spreken af bij de ingang van Walibi Holland (Spijkweg 30, 8256 RJ Biddinghuizen)
    Vanaf hier gaan we in de rij staan van de kassa en kunnen we gezamenlijk naar binnen.

    WANNEER:
    MAANDAG 17 OKTOBER
    In de herfstvakantie. Deze is voor mij van 15 t/m 23 oktober. De actie is geldig tot en met 27 oktober, vandaar dat ik het in de herfstvakantie plan.

    HOEVEEL MENSEN:
    31 kunnen er sowieso met korting

    ZEKER:
    1. AiLaikHeda | Kelly | Purmerend | 20 | meerijden en anders ov
    2.
    3. Mismagius | Nichelle| Rotterdam | 16 | ov of meerijden
    4. Assassin | Nikki | Purmerend | 23 | meerijden
    5. Dauth | Mitchell | Purmerend | 22 | auto
    6. Avecmoi | Hannah | ? | 18 | ?
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15
    16.
    - 31.
    MISSCHIEN:
    WingedHussar | Belle | Zeist | 19 | auto of ov > kan als het vrijdag wordt
    Homerus | Sophie | ? | 18 | ?


    KORTINGSKAARTEN:
    Kelly (zeker) | 7 kaarten - 1 persoon
    Nikki (zeker) | 1

    AUTO'S

    Mitchell(zeker) | max 4 | Nikki, Kelly


    SLAAPPLEKKEN:
    Femke(misschien) | max ? |


    LET OP:
    Als je op zeker staat dan neem ik aan dat je komt. Als je overhoop toch niet kan wegens een overlijden, plots moeten werken, ongeluk of iets anders wat erg belangrijk is, meldt dit dan. Echter haal ik je dan van de lijst. Als je daarna wel ineens weer kunt kom je onderaan en maak je minder kans op de korting, aangezien de korting voor de mensen is die als eerste aankloppen.

    Heb je zelf een kortingskaart, meldt dit dan, dan kunnen we meer mensen met korting binnen laten komen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het plan om ergens in de ochtend te gaan? Want mijn moeder verteld me net dat ik in de avond een concert heb hahaha


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Is het plan om ergens in de ochtend te gaan? Want mijn moeder verteld me net dat ik in de avond een concert heb hahaha


    Sowieso wordt het niet te laat dat we afspreken, moet alleen nog even kijken hoe laat gaat lukken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Walibi is geopend van 1000 tot 1700

    Eventueel kunnen mensen ook later komen en dan komen we ze halen, echter, als we in de rij staan voor een attractie gaat het niet lukken. Als er een paar niet mee gaan in een attractie kunnen die ze wel weer halen en spreken we terug af bij die attractie, of ergens centraler! We kunnen ook soms een paar groepjes maken als mensen wel in de ene attractie willen, en de andere in de anderen. Dan spreken we daarna weer af op een centraal punt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb nu 7 kaarten -2 stickers, dus ik kan 7 x 4 - 1 personen meenemen! :Y)

    Er kunnen dus 26 mensen met mij mee en Nikki had ook nog een kaart, dus dat worden er 31 (denk ik, hoofdrekenen en zo). Wauw.

    Geef alsjeblieft tijdig aan of je kunt komen!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 13:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik woon in Maastricht. Iemand die ook uit die buurt komt om mee te treinen?


    Don't Worry, Be Happy :D

    Op maandag heb ik colleges )':


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh, ik ben opzich geïnteresseert, daarbij mijn verjaardag is dan ongeveer net geweest. XD
    Ik was benieuwd of er mensen zijn die rond mijn buurt wonen. (Rijsenhout, dat ligt vlakbij Schiphol,)
    Anders, als ik de datum weet kan mijn moeder mij brengen. :P
    Maar dit alles weet ik nog niet zeker. Opzich zou het mogelijk zijn, maar moet ik met mijn moeder bespreken dan... Lijkt mij best leuk. Vind het alleen best moeilijk om onbekende mensen te ontmoeten :')

    Voor nu kan ik ieder geval zeggen dat ik kom. XD
    Sahariel | Khezef | Rijsenhout | 18 (19 rond die tijd) | Meerijden, (door iemand anders of mijn moeder. XD )


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Oeh, ik ben opzich geïnteresseert, daarbij mijn verjaardag is dan ongeveer net geweest. XD
    Ik was benieuwd of er mensen zijn die rond mijn buurt wonen. (Rijsenhout, dat ligt vlakbij Schiphol,)
    Anders, als ik de datum weet kan mijn moeder mij brengen. :P
    Maar dit alles weet ik nog niet zeker. Opzich zou het mogelijk zijn, maar moet ik met mijn moeder bespreken dan... Lijkt mij best leuk. Vind het alleen best moeilijk om onbekende mensen te ontmoeten :')

    Voor nu kan ik ieder geval zeggen dat ik kom. XD
    Sahariel | Khezef | Rijsenhout | 18 (19 rond die tijd) | Meerijden, (door iemand anders of mijn moeder. XD )


    Purmerend is ook dichtbij Schiphol, al weet ik niet hoe dichtbij Rijsenhout dat is. Als het op de weg is naar Walibi kunnen we je altijd oppikken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Purmerend is ook dichtbij Schiphol, al weet ik niet hoe dichtbij Rijsenhout dat is. Als het op de weg is naar Walibi kunnen we je altijd oppikken.


    Purmerend ligt redelijk boven in...

    Volgens google maps 33 minuten. XD
    Vanaf Purmerend gezien ligt Rijsenhout ietsjes verder, maar niet erg veel. :3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Is dit alles dat komt van de mensen die op misschien staan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vanavond maak ik bekend of ik op zeker kan, of niet (;


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Vanavond maak ik bekend of ik op zeker kan, of niet (;

    Top!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn moeder moet werken, die periode, dus ik hoop dat iemand mij op kan halen, anders moet ik echt iets gaan verzinnen. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik heb de voorlopige roosters gevonden en ik ben bang dat ik niet ga kunnen :(
    Die donderdag erna heb ik een tentamen en op maandag een hoor en werkcollege. Zo vlak voor een tentamen, ga ik die dag zeer waarschijnlijk niet kunnen missen :C

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 18:50 ]


    Stenenlikker

    Ik kan trouwens nog een persoon meenemen op de kortingskaarten (en ik kom 1 zegel te kort voor de tweede, haha).


    Your make-up is terrible