• Maandag 17 oktober


    Hello there!

    Deen heeft een actie met met spaarkaarten die tot wel 50 euro korting geven voor 4 personen. Je bespaard dus al flink wat geld op één kaartje, maar liefst 12,50!
    Nu heb ik twee drie kaarten vol, dus heb genoeg voor 12 personen, dus ik vroeg mij af of er mensen in de herfstvakantie mee wilden naar Walibi Holland!

    WAAR:
    We spreken af bij de ingang van Walibi Holland (Spijkweg 30, 8256 RJ Biddinghuizen)
    Vanaf hier gaan we in de rij staan van de kassa en kunnen we gezamenlijk naar binnen.

    WANNEER:
    MAANDAG 17 OKTOBER
    In de herfstvakantie. Deze is voor mij van 15 t/m 23 oktober. De actie is geldig tot en met 27 oktober, vandaar dat ik het in de herfstvakantie plan.

    HOEVEEL MENSEN:
    31 kunnen er sowieso met korting

    ZEKER:
    1. AiLaikHeda | Kelly | Purmerend | 20 | meerijden en anders ov
    2.
    3. Mismagius | Nichelle| Rotterdam | 16 | ov of meerijden
    4. Assassin | Nikki | Purmerend | 23 | meerijden
    5. Dauth | Mitchell | Purmerend | 22 | auto
    6. Avecmoi | Hannah | ? | 18 | ?
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15
    16.
    - 31.
    MISSCHIEN:
    WingedHussar | Belle | Zeist | 19 | auto of ov > kan als het vrijdag wordt
    Homerus | Sophie | ? | 18 | ?


    KORTINGSKAARTEN:
    Kelly (zeker) | 7 kaarten - 1 persoon
    Nikki (zeker) | 1

    AUTO'S

    Mitchell(zeker) | max 4 | Nikki, Kelly


    SLAAPPLEKKEN:
    Femke(misschien) | max ? |


    LET OP:
    Als je op zeker staat dan neem ik aan dat je komt. Als je overhoop toch niet kan wegens een overlijden, plots moeten werken, ongeluk of iets anders wat erg belangrijk is, meldt dit dan. Echter haal ik je dan van de lijst. Als je daarna wel ineens weer kunt kom je onderaan en maak je minder kans op de korting, aangezien de korting voor de mensen is die als eerste aankloppen.

    Heb je zelf een kortingskaart, meldt dit dan, dan kunnen we meer mensen met korting binnen laten komen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Ik kan trouwens nog een persoon meenemen op de kortingskaarten (en ik kom 1 zegel te kort voor de tweede, haha).


    Had je nog gekeken of je mij had kunnen meenemen? Want daar had ik het niet meer over gehoord enzo. XD
    Anders moet ik iets anders verzinnen en dat duurt wel.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    (...)

    Had je nog gekeken of je mij had kunnen meenemen? Want daar had ik het niet meer over gehoord enzo. XD
    Anders moet ik iets anders verzinnen en dat duurt wel.


    Oh, ja. Het ligt meer dan een half uur uit de route, dat is wel erg veel. ;c Is er geen centraler punt waar je eventueel heen kan komen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, ja. Het ligt meer dan een half uur uit de route, dat is wel erg veel. ;c Is er geen centraler punt waar je eventueel heen kan komen?


    Hmm... Ik weet niet precies wat centraler is. XD Moet ik even kijken,
    welk gebied kom je ongeveer langs, misschien iets kijken wat een kwartier vanaf is ofzo? (Ik moet dingen doen met mijn fiets. XD En ik fiets niet door Amsterdam heen, ten eerste Amsterdam is een uur fietsen, (Opzich kan dat nog wel, want mijn moeder kan mij wel erna ophalen.) en ik fiets niet graag door Amsterdam heen...

    Maar ik kan wel even kijken waar ik heen kan. Anders kan misschien iemand anders mij naar een plek strooien, of misschien met ov ergens komen... Alleen ov is duuurr. XD

    Dus... Welke plekken zou mogelijk zijn aan jouw kant? XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Rivailles -> Akutagawa


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hebben mensen al meer duidelijkheid of ze kunnen komen?

    Ik weet dat het nog twee maanden duurt, maar goed, beter op tijd weten dat je kunt komen dan op het laatste moment en dat af moeten zetten c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stel dat het vanwege het weer verplaatst zou worden naar vrijdag, dan kan ik misschien wel mee. Maar anders kan ik helaas niet komen...


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Stel dat het vanwege het weer verplaatst zou worden naar vrijdag, dan kan ik misschien wel mee. Maar anders kan ik helaas niet komen...

    Ik zal het er achter zetten. Stond je al op de lijst?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 14:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yess, sorry, vergeten naamsverandering door te geven: Falquan --> WingedHussar.


    Stenenlikker

    Ik kan bij 'zeker' gezet worden! :)


    Don't Worry, Be Happy :D

    top


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, haal mij maar weg uit de lijst. Ik ga 't niet redden, het is de laatste collegeweek voor de tentamens. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jammer, ik heb je er af gehaald. Succes in elk geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog mensen die het al weten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen baan meer, dus 0% zekerheid. Ik kan het echt niet zeggen nu. Haal me er anders maar af, sorry :/


    26 - 02 - '16

    Ik wil nog steeds graag, en er waren wat afspraken over vervoer gemaakt, alleen ik vertrouw het niet compleet omdat het moeilijk was ergens heen te komen wat niemand kent om opgehaald te worden. :') (ligt niet aan de andere, tis gewoon de plek waar ik heen zou moeten komen om opgehaald te worden wat geen van de twee kent. Heb daar mijn twijfels over dat het wel goed gaat of niet...)

    heeft iemand nog een idee hierover?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."