• Maandag 17 oktober


    Hello there!

    Deen heeft een actie met met spaarkaarten die tot wel 50 euro korting geven voor 4 personen. Je bespaard dus al flink wat geld op één kaartje, maar liefst 12,50!
    Nu heb ik twee drie kaarten vol, dus heb genoeg voor 12 personen, dus ik vroeg mij af of er mensen in de herfstvakantie mee wilden naar Walibi Holland!

    WAAR:
    We spreken af bij de ingang van Walibi Holland (Spijkweg 30, 8256 RJ Biddinghuizen)
    Vanaf hier gaan we in de rij staan van de kassa en kunnen we gezamenlijk naar binnen.

    WANNEER:
    MAANDAG 17 OKTOBER
    In de herfstvakantie. Deze is voor mij van 15 t/m 23 oktober. De actie is geldig tot en met 27 oktober, vandaar dat ik het in de herfstvakantie plan.

    HOEVEEL MENSEN:
    31 kunnen er sowieso met korting

    ZEKER:
    1. AiLaikHeda | Kelly | Purmerend | 20 | meerijden en anders ov
    2.
    3. Mismagius | Nichelle| Rotterdam | 16 | ov of meerijden
    4. Assassin | Nikki | Purmerend | 23 | meerijden
    5. Dauth | Mitchell | Purmerend | 22 | auto
    6. Avecmoi | Hannah | ? | 18 | ?
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15
    16.
    - 31.
    MISSCHIEN:
    WingedHussar | Belle | Zeist | 19 | auto of ov > kan als het vrijdag wordt
    Homerus | Sophie | ? | 18 | ?


    KORTINGSKAARTEN:
    Kelly (zeker) | 7 kaarten - 1 persoon
    Nikki (zeker) | 1

    AUTO'S

    Mitchell(zeker) | max 4 | Nikki, Kelly


    SLAAPPLEKKEN:
    Femke(misschien) | max ? |


    LET OP:
    Als je op zeker staat dan neem ik aan dat je komt. Als je overhoop toch niet kan wegens een overlijden, plots moeten werken, ongeluk of iets anders wat erg belangrijk is, meldt dit dan. Echter haal ik je dan van de lijst. Als je daarna wel ineens weer kunt kom je onderaan en maak je minder kans op de korting, aangezien de korting voor de mensen is die als eerste aankloppen.

    Heb je zelf een kortingskaart, meldt dit dan, dan kunnen we meer mensen met korting binnen laten komen!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sahariel schreef:
    Ik wil nog steeds graag, en er waren wat afspraken over vervoer gemaakt, alleen ik vertrouw het niet compleet omdat het moeilijk was ergens heen te komen wat niemand kent om opgehaald te worden. :') (ligt niet aan de andere, tis gewoon de plek waar ik heen zou moeten komen om opgehaald te worden wat geen van de twee kent. Heb daar mijn twijfels over dat het wel goed gaat of niet...)

    heeft iemand nog een idee hierover?


    Waar moet je opgehaald worden dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan helaas niet :c


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik had afgesproken om naar een park te fietsen wat driekwartier van mij af is, omdat dat beter uitkwam voor diegene, anders moest diegene een halfuur extra rijden. Alleen ik ken het park niet eens... En diegene geloof ik ook niet...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Ik had afgesproken om naar een park te fietsen wat driekwartier van mij af is, omdat dat beter uitkwam voor diegene, anders moest diegene een halfuur extra rijden. Alleen ik ken het park niet eens... En diegene geloof ik ook niet...


    Waar moet je opgehaald worden? Waar woon je. Welk station ligt dichtbij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoofddorp station is het dichtbij,

    Ikzelf woon in Rijsenhout, vlakbij Schiphol en Amsterdam... Nou... Amsterdam niet echt dichtbij als je het met de fiets moest doen. Xd


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Hoofddorp station is het dichtbij,

    Ikzelf woon in Rijsenhout, vlakbij Schiphol en Amsterdam... Nou... Amsterdam niet echt dichtbij als je het met de fiets moest doen. Xd

    Nu kom ik je even stalken hoor haha Ik heb zelf heel lang in Kudelstaart gewoond en nu in Hoofddorp, dus toen ik Rijsenhout zag staan wilde ik bijna gaan schreeuwen dat ik dat kende.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb in Hoofddorp gewoond. :P

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 1:46 ]


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Ik heb in Hoofddorp gewoond. :P


    Hoofddorpers unite

    Ik weet nog steeds niet of ik kan, gezien ik die maand al de nodige dingen heb staan en het er nu dus vanaf hangt of Nishicon voor mij doorgaat.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 9:21 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nishicon is niet dezelfde datum, maar neem aan dat het financieel bedoelt wordt?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Nishicon is niet dezelfde datum, maar neem aan dat het financieel bedoelt wordt?


    Yess, helaas.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sahariel schreef:
    Hoofddorp station is het dichtbij,

    Ikzelf woon in Rijsenhout, vlakbij Schiphol en Amsterdam... Nou... Amsterdam niet echt dichtbij als je het met de fiets moest doen. Xd

    Ik ken Rijsenhout wel.
    Kan je niet met het OV naar Purmerend komen? Vanaf Schiphol is er een rechte verbinding en dan kunnen wij je meenemen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2016 - 11:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen gratis ov, en anders wordt het echt prijzig. Xd


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Sahariel schreef:
    Ik heb geen gratis ov, en anders wordt het echt prijzig. Xd

    Je moet er toch wat voor over hebben hoor. Kom op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt stom, ik heb niet echt extra geld over voor ov. :x Ik weet niet of dat lukt. Ik zit in mijn gezin al niet prettig in de financiën. Daarom wil ik ov liever vermijden.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Onze plannen zijn een beetje veranderd, haha. Mijn zusje en haar vriend willen ook mee, maar ze komen niet mee met onze meeting. Wij rijden daarna langs Amersfoort op de terugweg om Mitchell af te zetten bij het station zodat hij gelijk naar huis kan.


    Your make-up is terrible