• Bijna iedereen heeft wel eens van Bel Air gehoord. De rijke en exclusieve woonwijk in het westen van Los Angeles, Californië. Enorme villa's met prachtige zwembaden, peperdure auto's.. De meeste mensen doen er alles aan om beter te zijn dan de rest. Of het nou gaat om hun baan, hun huis of hun gezin. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Tenminste, zo lijkt het. Geen enkel gezin is perfect en met de sociale druk die hier heerst, deze gezinnen zeker niet. Maar dat is iets wat niemand hoeft te weten....Toch? Hoe is het leven in het beruchte Bel air... Met ouders met de beste banen, die zichzelf het perfecte voorbeeld voor hun kinderen vinden. De kinderen die op hun beurt gerust een heel jaarsalaris kunnen spenderen in een dag, zolang ze het maar goed doen op school. Het klinkt allemaal zo perfect... Zo perfect tot de sociale druk en je eigen geheimen je de das omdoen... En je plotseling met lege handen staat... Want dat is de harde werkelijkheid in dit exclusieve wereldje.


    • FAMILIES STOP OP KINDEREN
    1. Familie .......
    Vader ~ Micheal Durante - Valor
    Moeder ~ Emma Hannah -Ravi
    Kind ~ Joanne Sarah - Douceur
    Kind ~ Dylan Jeremy - MORTALKOMBAT
    Kind ~ Leod Arthur - sIoane

    2. Familie .......
    Vader ~
    Moeder ~
    Kind ~ Anthemis
    Kind ~ HarleenQuinzel
    Kind ~ Kiara Ashanti - Camhanaich

    3. Familie Barnes
    Vader ~
    Moeder ~ Sugar_Coated
    Kind ~ Valor
    Kind ~ Jeremy (Yong) Barnes - MonChevy
    Kind ~

    4. Familie .......
    Vader ~
    Moeder ~
    Kind ~ Sunrises
    Kind ~ JetBlackHeart
    Kind ~

    • INVULLEN
    Familie •
    Naam •
    Bijnaam •
    Leeftijd • (kinderen min.15/16)
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Extra • (denk aan geaardheid, hobby's, likes & dislikes, werk, evt. geheimen etc.)
    Relaties •

    • REGELS
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 18:41 ]


    El Diablo.


    Jeremy (Yong) Barnes

    Familie
    Naam
    Zijn geboortenaam is Yong, maar hij is eigenlijk meteen onder de naam van Jeremy gegaan toen hij in het gezin kwam.
    Bijnaam
    Jerry, Mery, Jermy
    Leeftijd
    Zestien
    Innerlijk:
    Uiterlijk
    Extra
    Jeremy is geadopteerd toen hij twee jaar was.
    Jeremy valt op jongens.
    Relaties

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 15:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Conde went Anthemis


    I am not as think as you drunk I am

    Mag ik de moeder van familie 1 reserveren?


    Do what you love, love what you do

    Ravi schreef:
    Mag ik de moeder van familie 1 reserveren?


    Ofcourse


    El Diablo.

    Bedankt! Ik vul de rol hopelijk nog vandaag in!


    Do what you love, love what you do

    Naam: Emma Hannah ...


    "And if i asked you to name all the things that you love, how long would it take for you to name yourself."



    "It's funny because we ask God to change our situation, not knowing he put us in the situation to change us."


    [/IMG]
    • Then and Now
    F A M I E L I E X
    [Father] || Thomas Hayen
          Age; 58
          Connection; Heel goed
          Status; Alive
    [Mother] || Kelly Chloe Hayen
          Age; 57
          Connection; Redelijk
          Status; Alive

    G E S C H I E D E N I S X
    Emma werd geboren in het drukke beverly hills, in een buurt waar mensen hun glimlachen nog nepper waren dan de borsten van hun buurvrouw. Emma is dan ook opgegroeid in de spotlight als dochter van een beroemde acteur en beroemd model. Van jongs af aan hadden mensen al verwachtingen van haar en haar ouders hebben er dan ook alles aangedaan om hun dromen voor Emma uit te laten komen. Op haar zestiende scheidde de ouders van Emma, haar vader had Emma's moeder bedrogen met een meisje die amper vier jaar ouder was dan Emma. Haar moeder was niet veel beter want die bleek al vijf jaar een affaire te hebben met haar baas. Emma was woest op beide ouders maar besloot toch om bij haar vader te blijven wonen... (De rest volgt nog)

    F A M I L I E X
    Emma is de moeder van familie 1.

    L E E F T I J D X
    Emma is achtendertig jaar oud.

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Beverly Hills


    • Uiterlijk



    — Grootte • 1,75
    — Lichaamstype • Slank
    — Huidskleur • Blank
    — Wenkbrauwen. • Dun, licht
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Geen
    — Haarkleur • Blond
    — Haarstijl • Lang
    — Accent • Geen hoorbaar accent
    — Kledingstijl • Vrouwelijk, deftig
    — Tatoeages • Geen
    — Littekens • Geen, op een aantal kleintjes na.


    • Extra:

    S E C R E T P L E A S U R E X Books, romance movies, ben&jerry's
    T A L E N T S X preteding everythings is all right
    A L L E R G I E Ë N X Emma heeft geen allergieën waar ze vanaf weet.
    A N G S T E N X Emma is bang voor spinnen en het verliezen van haar gezin.

    • Relaties
    • Bijaam
          Em, Emmie, Ems

    • Shortcut

    • Leeftijd: 38
          — Ziet er zo oud uit: Ongeveer 33
          — Gedraagt zich zo oud: Volwassen
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 24 april
    • Nationaliteit: Amerikaans | Frans
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans

    • Theme song: Cold water — Major Lazer
    • Persoonlijke motto: Add a little confetti to each day.


    • Sterrenbeeld:
          Stier




    • Innerlijk:
    Innerlijk
    Emma is met de loop van de jaren een realistisch persoon geworden. Ze is niet echt een persoon die grote dromen heeft waarvan ze weet dat ze die toch nooit zal kunnen realiseren.

    Ze is echter wel een heel vrolijk persoon het grootste gedeelte van de tijd. Ze lacht veel en kan overal wel de lol van inzien. Emma ziet haar leven wel het liefst gepland. Zodat ze op alles voorbereid is en geen stress hoeft te hebben. Want wanneer iets niet gepland loopt krijgt ze direct een heleboel stress. Wel is Emma een heel geduldig persoon. Ze kan perfect lange tijden wachten op iets als het de moeite waard is. Emma is ook iemand die altijd gaat voor wat ze wil en zich niet zomaar laat stoppen. Alleen wanneer ze inziet dat iets echt niet zou lukken. Maar dit gebeurd zelden. Ook heeft ze alles voor haar gezin over.

    Emma is heel slecht in boos worden. Ze probeert het soms wel, maar heeft het na een korte tijd al op. Om haar boos te krijgen moet je veel zeggen of doen. Je moet dan ook wel erg speciaal zijn voor haar als ze je hierna nog vergeeft. Meestal houdt ze zich gewoon buiten argumenten en problemen, ze komt wel weer tevoorschijn op het moment dat er een besluit is gemaakt. Dit doet ze vaak ook bewust. Emma heeft namelijk een hele sterke mening, over alles, zelfs als ze er geen verstand van heeft. Ze is erg koppig en zal een anders gelijk niet willen toegeven.


    Emma is wel het typische Bel Air typetje. Ze wil er altijd goed uitzien en wil dan ook steeds het beste van het beste hebben.




    "Her intuition was her favorite superpower."



    "The best way is always through."

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 22:04 ]


    Do what you love, love what you do

    Gaat dit RPG zeker door? Als dat zeker is maak ik mijn rol af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Gaat dit RPG zeker door? Als dat zeker is maak ik mijn rol af.


    Nu zijn er eigenlijk te weinig mensen om door te gaan, maar misschien als jullie nog mensen kennen die mee willen doen? Ik begrijp dat nu nog niet iedereen hun rol maakt, als het nog niet zeker is.


    El Diablo.

    mogen camhanaich (camilla) en ik meedoen? ik wil graag een jongen in familie 1 en camilla wilt een meisje in familie 2


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Trikru > MonChevy


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    sIoane schreef:
    mogen camhanaich (camilla) en ik meedoen? ik wil graag een jongen in familie 1 en camilla wilt een meisje in familie 2


    Ofcourse :Y)

    Nu wel even een stop op de kinderen, gezien er nu maar 1 'complete' familie is.


    El Diablo.

    JetBlackHeart - HarleenQuinzel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik probeer vanavond aan mijn rol te beginnen (:


    chaos makes the muse

    MT. Vinden de mensen van familie 2 het goed als ik Tinashe Kachingwe fc? Ze is dan half Afrikaans-Amerikaans en half blank, of willen jullie wat anders. (:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik claim ff justin bieber fc xoxox


    Everything is illuminated by the light of our past.