• Aangezien er nog geen nieuw topic was geopend.

    Eudoxia was de laatste (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jij bent echt super aardig ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mooi profiel!


    obsessive rage

    Leuk profiel met passende username! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ondanks de stickerwars af en toe echt vervelend zijn, blijf ik het grappig vinden. Ook met de gifwars vermaak ik me altijd prima met jou. Jij bent echt een amazing pandatje!


    16 - 09 - '17

    Ik weet dat ik in ieder geval altijd kan fangirlen over de Sims bij jou en dat is leuk ;3


    26 - 02 - '16

    Jij bent een geweldige en zeer mooie persoon ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leuke username!


    obsessive rage

    Je profiel is heel mooi en je lijkt me erg aardig!


    chaos makes the muse

    Jij lijkt me zo aardig!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent serieus één van de beste personen die ik ooit leren kennen heb!

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 21:45 ]


    16 - 09 - '17

    Je bent echt een geweldig lief persoon. Ik ben echt superblij dat ik jou heb leren kennen (:

    Oké als iemand creatief is, dan ben jij dat wel. Ik vind het vet dat je bezig bent met je eigen comic en dat je ook de doorzettingsvermogen hebt om door te blijven gaan (want ik vind 1 tekening maken vaak al genoeg haha). Ook vind ik het awesome dat je zoveel van games houdt. Vooral Assassins Creed hehe.

    Je bent heel aardig en op het forum heb je een positieve uitstraling. Je reageert fijn en altijd behulpzaam naar mensen toe. Jammer dat we niet echt praten, maar misschien komt dat wel eens een keer. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ken je niet persoonlijk, maar volgens mij ben jij echt een super aardig persoon. Daarbij vind ik jouw username en profielfoto erg mooi. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jou profiel is echt zo mooi ondanks dat het heel simpel is, het siert je wel ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque