• Aangezien er nog geen nieuw topic was geopend.

    Eudoxia was de laatste (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    You rock! (fish)
    Gave plaatjes op je profiel, trouwens.^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent hartstikke lief. :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent hartstikke aardig.


    Heaven is a place that we all have

    Dus. Je bent weer terug. :Y)
    Ik vind je uitspraken vaak best wel geweldig.

    Je bent een persoon die ik graag op het forum zie, fangirlen over films enz :3


    26 - 02 - '16

    Haha, echt een leuke username! Mystic Messenger is dan ook erg leuk. ^^ Verder lijkt jij me ook heel erg aardig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Je lijkt me echt een ontzettend aardig persoon!


    chaos makes the muse

    Gave profielfoto! Je lijkt me daarnaast ook heel lief en gezellig! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolliepollydollie
    Landa! (Hé, die naam doet me wel denken aan Wanda van Fairly Odd Parents, die heeft ook een zus Landa hihihihi)
    Ik kom dit topic even binnenvallen om je te vertellen hoe geweldig jij bent :3 Je bent altijd bereid om klaar te staan voor een ander, ongeacht hoe jij je zelf voelt. Je bent echt een voorbeeld voor mij als het gaat om liefhebben en vriendschappen dragen. Dank je wel voor je eerlijke woorden, je maffe uitbarstingen (daar ben ik verliefd op geworden) en al die lieve berichtjes. Je bent beter voor me dan ik verdien <3
    Dat was eigenlijk geen concreet compliment, dus bij deze: je hebt prachtige ogen (:3), je bent een bijzondere vriendin en je ziet altijd nog iets goeds in mensen, zelfs al zien ze dat zelf niet meer. You are amazing.

    Als ik je profielfoto en username voorbij zie komen, dan word ik helemaal blij en moet ik denken aan hoe ik als kind de film van Frank & Frey kapot speelde.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 20:12 ]


    16 - 09 - '17

    Echt een geweldig profiel heb je en daarnaast ben je een zeer aardig persoon


    The sun will rise and we will try again.

    Je bent erg aardig en je maakt zeer leuke dingen. Erg creatief persoon ben je.


    One Who Travels A Higher Path.

    We praten misschien niet echt met elkaar, maar ik vind je altijd heel sociaal overkomen op het forum en je lijkt me echt een heel leuk iemand om mee om te gaan. ^^

    Montagnes schreef:
    Je kunt geweldig schrijven, je komt me heel aardig over, je foto's in het topic zijn altijd om wow van te zeggen en idk, you seem really cute.


    Heaven is a place that we all have

    Je lijkt me superaardig en je profiel, username, profielfoto en eigenlijk alles ziet er supermooi uit!


    How you doin'