• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht of Flynn


    Bowties were never Cooler

    ^ Ik zal haar zo een appje sturen voor te reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb dr een app gestuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was van plan vanavond te schrijven, excuses voor de late reactie.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ I thinks it's gonna be veeeééry interesting when Pookie is gonna learn about this. Gna gna gna.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hebt een invitation nodig om bij de straatrace te komen. Daar kan je niet van weten zonder uitnodiging. Flynn of Pan moeten dus Jimmie kennen of die vaste vriend (die ik in zijn post heb beschreven) om daar uitgenodigd te zijn.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 23:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeji schreef:
    Je hebt een invitation nodig om bij de straatrace te komen. Daar kan je niet van weten zonder uitnodiging. Flynn of Pan moeten dus Jimmie kennen of die vaste vriend (die ik in zijn post heb beschreven) om daar uitgenodigd te zijn.


    Is het niet logisch dat twee van de grootste namen in de lokale onderwereld ofwel er gewoon van weten ofwel standaard worden uitgenodigd?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Is het niet logisch dat twee van de grootste namen in de lokale onderwereld ofwel er gewoon van weten ofwel standaard worden uitgenodigd?

    Nee, want zo gaat dat niet in de straatrace wereld. Juist niet van de grote namen, dat zou onlogisch zijn, behalve als ze juist opgepakt willen worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar dat zou toch betekenen dat een deel van de personages niet wordt uitgenodigd en dus buiten het algemene deel van de RPG gaan vallen> Of zie ik dat verkeerd?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Maar dat zou toch betekenen dat een deel van de personages niet wordt uitgenodigd en dus buiten het algemene deel van de RPG gaan vallen> Of zie ik dat verkeerd?

    Ja. Niet als ze opties geven met hoe ze daar komen (zoals ik net zei en als je zijn rol hebt gelezen, weet je hoe het werkt) en daarnaast is deze RPG niet echt een van de levendigste meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PeterMaximoff schreef:
    Maar dat zou toch betekenen dat een deel van de personages niet wordt uitgenodigd en dus buiten het algemene deel van de RPG gaan vallen> Of zie ik dat verkeerd?

    In RPG's moeten we het wel zo "realistisch" mogelijk houden met de personages, niet iedereen kan worden uitgenodigd. Dat is ook niet zo in het echte leven.

    Wat ik wel jammer vind, is dat er zowat niemand meer reageert, laat staan de mensen die niets hebben geschreven. In de regels hebben we nog duidelijk uitgelegd dat we het niet fijn vinden als er zoiets gebeurd, daarbij is het wel common sense want dat zou je bij je eigen RPG ook niet willen.
    (Ik spreek jou, PeterMaximoff, er trouwens niet op aan hoor. Dit is gericht naar de personen die niets meer laten weten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap het. Het is meer dat zeker nu inderdaad jammer genoeg mensen het laten afweten, het wel leuk zou zijn om iedereen die nog meedoet bij elkaar te hebben.
    [Ik probeer vanavond of morgen te reageren]


    Bowties were never Cooler

    @ Nikki: Ik ga vanaaf proberen te schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fijn dat er nog mensen zijn die wel reageren!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeji schreef:
    @ Nikki: Ik ga vanaaf proberen te schrijven.


    Dan ga ik schrijven als jij klaar bent. 8D


    Your make-up is terrible