• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik stuur Helga naar Milo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Prima. Ik bedoelde dat Peter het waarschijnlijk de illegale manier zou oplossen, terwijl een advocaat in elk geval de schijn kan ophouden dat zijn praktijken legaal zijn.

    Hehe, waar een corrupte advocaat wel niet goed voor is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Allanon schreef:
    Ik stuur Helga naar Milo.


    Yay okay.


    Your make-up is terrible

    Oke, ik heb geschreven voor Jim Hawkins. Voor degenen die hem willen storen, dat mag. Be my guest. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk tijd om weer wat te schrijven. Serieus, ik had niet verwacht dat ik het direct weer zo druk zou krijgen met school. (':
    Mijn stukje komt vandaag of in de loop van morgenmiddag.


    Credendo Vides

    Lief zusje, mede-TS, we moeten 'morgen' even berichtjes rondsturen en zelf een post gaan schrijven. Althans, dat is in elk geval mijn plan. Ik kan niet beloven dat ie heel geweldig wordt, maar dat is de eerste nooit echt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DreamerN schreef:
    Eindelijk tijd om weer wat te schrijven. Serieus, ik had niet verwacht dat ik het direct weer zo druk zou krijgen met school. (':
    Mijn stukje komt vandaag of in de loop van morgenmiddag.

    Ik ben benieuwd naar je post! Lukt het wel een beetje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk gepost. Het duurde iets langer dan verwacht, maar nu is het er! Het is een beetje crappy, maar ik moet er nog even inkomen. c;
    Ik wist btw. niet hoe ik hem naar Pan moest sturen, dus kijk maar even wat je ermee doet.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Misschien goed om meerdere personages bij elkaar te laten zijn nu voor een event.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yessssssh. Er is geschreven. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ik ben awesome. 8D


    Your make-up is terrible

    RuPaul schreef:
    Yessssssh. Er is geschreven. *O*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Allanon schreef:
    (...)



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)




    Your make-up is terrible

    MENSEN, WAKE UP. Het is wel de bedoeling dat er geschreven wordt, dus ik stel voor dat iedereen die nog geen post heeft geschreven dat snel gaat doen. Jullie hebben de regels gelezen en daarbij is het common sense het niet te verwaarlozen!

    Als jullie Helga (of Milo!) nodig hebben, bedenk dan maar wat. Op dit punt maakt het me amper iets uit, eigenlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.