• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marowak schreef:
    (...)
    Het zijn wel gangmembers, dus ik vind het niet echt erbij passen dat ze haar dan laten leven en het in scene zetten. Misschien als ze dierbaren waren, maar dan moet je het nog goed uitdenken.


    Ja, daar heb je gelijk in. Het zou ook kunnen dat ik ontsnapt ben en mijn eigen dood in scene heb gezet. Zodat ik van de gang af zou zijn. 3 jaar later ben ik terug. Ik heb mijzelf getraind en wil wraak? Ik ben niet terug gegaan naar Flynn, omdat ik ons niet nogmaals in gevaar wou brengen?


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Tiana's rol wordt zo snel mogelijk afgemaakt. Ik was de laatste paar dagen een beetje druk met mijn werk en privéomstandigheden.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind trouwens wel dat er behoorlijk wat mensen drugs als geheim gebruiken, op wat voor manier dan ook. Kan er ook variatie in komen?

    Hier een lijst met misdrijven voor users die het willen veranderen of nog iets moeten bedenken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Peter kan anders ook wel een huurmoordenaar zijn, maar dan gaat hij wel helemaal op de schop en ook zijn relaties


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Tink nu zo goed als af & als geheim fraude.

    Mad Hatter ga ik zo afronden. -Correctie: als het goed is, moet die er zo ook staan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 20:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PeterMaximoff schreef:
    Peter kan anders ook wel een huurmoordenaar zijn, maar dan gaat hij wel helemaal op de schop en ook zijn relaties


    Mijn personage is ook al een hitman / huurmoordenaar. (':


    Credendo Vides

    PeterMaximoff schreef:
    Peter kan anders ook wel een huurmoordenaar zijn, maar dan gaat hij wel helemaal op de schop en ook zijn relaties


    De famous Smiley-Killer :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DreamerN schreef:
    (...)

    Mijn personage is ook al een hitman / huurmoordenaar. (':

    En volgens mij ook de personage van Nerwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    De famous Smiley-Killer :Y)


    Yup. Child murderer so they don't have to grow up


    Bowties were never Cooler

    Marowak schreef:
    (...)
    En volgens mij ook de personage van Nerwen.

    Dat is Helga ook. Een beetje jammer. Ik had gehoopt op variatie en ik had het ook met een reden bedacht. :<
    Laat Peter Pan gewoon drugshandelaar blijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Yup. Child murderer so they don't have to grow up


    Jup. Het doet me gelijk aan iemand anders denken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @DreamerN, ik neem Belle erbij als personage en wilde je dit laten weten. Ik zag dat de twee uit elkaar zijn, waar ik geen probleem mee heb btw, maar vroeg me af of je misschien een idee had hoe de twee uit elkaar zijn gegaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    @DreamerN, ik neem Belle erbij als personage en wilde je dit laten weten. Ik zag dat de twee uit elkaar zijn, waar ik geen probleem mee heb btw, maar vroeg me af of je misschien een idee had hoe de twee uit elkaar zijn gegaan.


    Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je Belle neer gaat zetten. Maar misschien is ze vreemdgegaan met Gaston? (': Al is dat wel weer een hele standaard manier van uit elkaar gaan...


    Credendo Vides

    Dan blijft Peter lekker een drugsbaron


    Bowties were never Cooler

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je Belle neer gaat zetten. Maar misschien is ze vreemdgegaan met Gaston? (': Al is dat wel weer een hele standaard manier van uit elkaar gaan...


    No offense, maar ik zou haar nooit samen laten gaan met Gaston :'D, dat en ze zou wel trouw zijn aan haar partner. Ik weet niet of het wat is, maar misschien dat er wat informatie van/over Adam was gelekt en dat alle aanwijzingen naar haar wezen en dat hij haar daarmee wilde confronteren en bij haar binnenliep op het moment dat Gaston haar bv. kuste. Dat is dubbelop. En vervolgens werd Belle boos dat hij haar niet geloofde fz.
    Dat waren veel 'en'nen. :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki