• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehehe, en dan doet hij het eten? Spacecake zeker? :Y).

    Onder andere, maar hij kan vast ook normaal eten koken


    Bowties were never Cooler

    Iiiiik heb gepost, Nikki! Iemand voor Jim Hawkins?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zouden de mensen wel willen posten? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou heel graag willen, maar niemand reageert op mijn berichtje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk dat er eens berichten moeten worden rondgestuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal kijken of ik vanavond iets kan posten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn post komt dit weekend, mwahaha, is er iemand die zegt dat Flynn naar hem toe kan komen? c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Mijn post komt dit weekend, mwahaha, is er iemand die zegt dat Flynn naar hem toe kan komen? c:

    Misschien dat hij met de drugsdealers 'onderzoeken' bij Jimmieboy terecht komt, vanwege zijn contacten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Misschien dat hij met de drugsdealers 'onderzoeken' bij Jimmieboy terecht komt, vanwege zijn contacten.


    Hij kan ook altijd bij Peter langskomen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Hij kan ook altijd bij Peter langskomen

    Dat is ook goed, maar ik wacht eerst eens even Magnus reactie af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan altijd eerst naar Peter om zaken met hem te bespreken, bv. omdat hij weer een rechtszaak met drugs kreeg. En dat hij daarna bij de streetrace belandt, - daar wilde ik sws naartoe.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    Ik kan altijd eerst naar Peter om zaken met hem te bespreken, bv. omdat hij weer een rechtszaak met drugs kreeg. En dat hij daarna bij de streetrace belandt, - daar wilde ik sws naartoe.

    Oke. Dat zal Peter vast leuk vinden. Een advocaat op zijn stoep, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peter heeft wel een advocaat nodig, want zelf is hij verre van serieus genoeg om dit goed en ongeveer legaal af te handelen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Peter heeft wel een advocaat nodig, want zelf is hij verre van serieus genoeg om dit goed en ongeveer legaal af te handelen

    Dus dan ben jij zijn volgende 'klant'? En hoe bedoel je; wat legaal af te handelen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Dus dan ben jij zijn volgende 'klant'? En hoe bedoel je; wat legaal af te handelen?


    Prima. Ik bedoelde dat Peter het waarschijnlijk de illegale manier zou oplossen, terwijl een advocaat in elk geval de schijn kan ophouden dat zijn praktijken legaal zijn.


    Bowties were never Cooler