• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zit te twijfelen over de faceclaim van Tinkerbell. Iemand suggesties?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Ik zit te twijfelen over de faceclaim van Tinkerbell. Iemand suggesties?

    Tussen welke zit je te twijfelen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zodra ik klaar ben met mijn rol(len) maak ik een relatie lijstje so no worries. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Milo staat trouwens open voor relaties! ;3


    Your make-up is terrible

    Nerwen schreef:
    (...)
    Tussen welke zit je te twijfelen?


    De eerste die in me opkwam was Ashley Benson, maar als je gaat googlen op actrices die Tinkerbell gespeeld hebben voor wat inspiratie, zie je namen als Reese Witherspoon weer vaak voorbij komen.


    Ik ga zo trouwens mijn rol afronden & dan staat Tink ook open voor relaties! c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)
    De eerste die in me opkwam was Ashley Benson, maar als je gaat googlen op actrices die Tinkerbell gespeeld hebben voor wat inspiratie, zie je namen als Reese Witherspoon weer vaak voorbij komen.

    Ja, ik vind ook dat Reese Witherspoon erop lijkt! Maar als jij liever Ashley wilt, moet je dat doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft iemand interesse in drugsbaron Peter?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Heeft iemand interesse in drugsbaron Peter?


    Aangezien Flynn een gangleader is, kunnen ze wel zaken (zakenpartners fz) met elkaar doen van tijd tot tijd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Aangezien Flynn een gangleader is, kunnen ze wel zaken (zakenpartners fz) met elkaar doen van tijd tot tijd.


    Klinkt inderdaad heel erg aannemelijk. Peter zal aan alle gangs wel distribueren, maar misschien dat hij graag bij Flynn is, omdat hij hem minder wantrouwt oid


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Klinkt inderdaad heel erg aannemelijk. Peter zal aan alle gangs wel distribueren, maar misschien dat hij graag bij Flynn is, omdat hij hem minder wantrouwt oid


    Ja, al zou ik nog steeds voorzichtig zijn met Flynn :')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand anders nog een relatie met Flynn?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Ja, al zou ik nog steeds voorzichtig zijn met Flynn :')


    Je moet ook voorzichtig zijn met Peter, dus dat komt vast goed. Hij is niet zomaar drugsbaron geworden, en zeker niet alleen omdat degene die hem heeft opgevoed dat ook was.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Tinkerbell in de aanbieding? ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Je moet ook voorzichtig zijn met Peter, dus dat komt vast goed. Hij is niet zomaar drugsbaron geworden, en zeker niet alleen omdat degene die hem heeft opgevoed dat ook was.


    Ja, inderdaad. Ik denk wel dat het goed komt, ja.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    JetBlackHeart schreef:
    Ik heb Tinkerbell in de aanbieding? ^^


    Ik heb Peter


    Bowties were never Cooler