• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Same here


    Misschien iets wat je helemaal niet zou verwachten bij zijn karakter?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    Misschien iets wat je helemaal niet zou verwachten bij zijn karakter?


    Heb inmiddels iets gevonden wat idd niets voor Peter Pan is


    Bowties were never Cooler

    Hook's innerlijk is trouwens af, als iemand een relatie met hem wilt?


    Your make-up is terrible

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Heb inmiddels iets gevonden wat idd niets voor Peter Pan is


    Oké, gooi ook eens wat inspiratie deze kant op dan :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)

    Oké, gooi ook eens wat inspiratie deze kant op dan :Y)


    Peter wil stiekem settelen en is hier bang voor om zich aan iemand te binden. Ik weet niet wat Tink haar ergste zwakte is.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Peter wil stiekem settelen en is hier bang voor om zich aan iemand te binden. Ik weet niet wat Tink haar ergste zwakte is.


    Ik weet het niet, ik zit echt vast op dit punt. Ik zat te denken dat ik met werk wel iets kon verzinnen, maar ben echt blanco.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marowak schreef:
    Wie wilt er een Pocahontas in zijn team van de mannen, zodat ze voor diegene werkt? Ik had namelijk het idee dat ze namelijk (stiekem) dubbel, voor beide partijen werkt (waar een van Capt. Hook, Nikki's personage) en één voor hun een soort spionage is en dat eigenlijk haar geheim is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pocahontas mag altijd de spion van Hook zijn, maar ik weet dan niet waar ze voor moet spioneren, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Pocahontas mag altijd de spion van Hook zijn, maar ik weet dan niet waar ze voor moet spioneren, haha.

    Dat weet ik zodra iemand anders zich aanmeldt. Anders is er inderdaad weinig te spioneren, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Mad Hatter & Tink ? Maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoe of wat verder, maar misschien geven jullie me inspiratie, haha.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marowak schreef:
    (...)
    Dat weet ik zodra iemand anders zich aanmeldt. Anders is er inderdaad weinig te spioneren, hehe.


    Je weet dat ik altijd een relatie met jou zou beginnen. (dance)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    HarleenQuinzel schreef:
    Ik heb Mad Hatter & Tink ? Maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoe of wat verder, maar misschien geven jullie me inspiratie, haha.


    Ik heb Peter, maar ook mijn inspiratie is ver te zoeken


    Bowties were never Cooler

    Hahaha dan vraag ik me echt af wat voor events jullie gaan verzinnen. XD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Magnus schreef:
    (...)

    Je weet dat ik altijd een relatie met jou zou beginnen. (dance)

    All the bitches coming to my yard. (cool) Wat voor rol heb jij Flynn ookal weer laten doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog meer mensen die willen chillen met Peter en zijn huisdieren?


    Bowties were never Cooler