• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    JetBlackHeart schreef:
    Ik heb Tinkerbell in de aanbieding? ^^


    Ik heb Flynn Rider wel voor je, het ligt er een beetje aan wat je voor relatie wilt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jasmine staat ook open voor relaties c:


    El Diablo.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Peter


    En toevallig ook ideeën? Of een richting voor een plan?

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik heb Flynn Rider wel voor je, het ligt er een beetje aan wat je voor relatie wilt.


    Ik sta voor alles open, dus welke kant zou je op willen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Ik sta voor alles open, dus welke kant zou je op willen?


    Ik heb je personage even globaal doorgelezen en heb gezien dat hun karakters best wel op elkaar lijken. Misschien vrienden, kan zij één van zijn trouwe personen aan zijn zijde zijn fz. Alleen als jij dat wilt natuurlijk.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is er iemand die Milo's illegale artefacten wilt kopen en doorverkopen? ;3


    Your make-up is terrible

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Ik sta voor alles open, dus welke kant zou je op willen?


    Misschien rechterhand / tweede in commando van Peter? Adviseur?


    Bowties were never Cooler

    Assassin schreef:
    Is er iemand die Milo's illegale artefacten wilt kopen en doorverkopen? ;3


    Peter wel, mooi voor in zijn huis, om om mee door te smokkelen. Hij smokkelt toch.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Peter wel, mooi voor in zijn huis, om om mee door te smokkelen. Hij smokkelt toch.


    Klinkt goed. ;3


    Your make-up is terrible

    Magnus schreef:
    (...)

    Ik heb je personage even globaal doorgelezen en heb gezien dat hun karakters best wel op elkaar lijken. Misschien vrienden, kan zij één van zijn trouwe personen aan zijn zijde zijn fz. Alleen als jij dat wilt natuurlijk.


    Ja, ik vind het prima


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Misschien rechterhand / tweede in commando van Peter? Adviseur?


    Combinatie van?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Combinatie van?


    Sure


    Bowties were never Cooler

    Mismagius schreef:
    Ik zit nog een beetje te twijfelen over de faceclaim van Tiana. Hebben jullie toevallig suggesties?

    Anyways, ik zat te denken aan Ashley maar idk.


    Ik heb nog even voor je gekeken en ik heb deze opties voor je:
    Zoe Saldana:
    001 ;, 002

    Sol Rodríguez:
    001 ;, 002.

    Marina Nery:
    001 ;, 002.

    Chanelle Elise:
    001 ; 002.

    Chanel Iman:
    001 ; 002.

    DreamerN schreef:
    (...)
    Ik heb een idee in mijn hoofd voor prince Adam, princess Aurora, Ursula en Prince Philip. (':
    Aan de ene kant zou ik wel weer een vrouw willen spelen aangezien ik de laatste tijd ook vaak een man had, maar aan de andere kant blijven mannen ook wel leuk om te spelen.

    Even een heel kort overzichtje van wat voor dingen ik per character in gedachten had.

    Prince Adam (Ik denk toch wel één van mijn favorieten voor deze RPG) × Witgoedhandelaar gone hitman. FC: Chris Hemsworth
    Princess Aurora × Florist by day, prostitute by night. FC: Blake Lively
    Ursula × Corrupte Tattoo artist. FC : Still searching, Maybe Courtney Act..
    Prince Philip × Darn... Ik ben vergeten wat ik ook al weer voor hem had... xD Volgens mij iets met vervalsing, paranoia en hallucinaties. FC : Still searching, Maybe Colin O'Donoghue, Eddie Redmayne, .

    Oh dang, ik wilde eigenlijk Chris voor mijn rol gebruiken van Phoebus. Maar doe jij hem dan, dan gebruik ik Charlie Hunnam wel.
    Zoals ik het nu lees, vind ik Prince Adam het leukst eigenlijk hahaha.

    JetBlackHeart schreef:
    Mocht het uitkomen en behoefte aan zijn: Ik heb ook nog wel een leuk idee voor een rol als Mad Hatter :Y)

    Je mag altijd nog een extra rol aanmaken natuurlijk, zeker als het de Mad Hatter is. :Y) Zorg er wel voor dat je het personage niet verwaarloosd.

    We hebben even overlegd en de stop van de vrouwen is eraf. Degenen die (enkel) een vrouw willen, mogen dat, maar ik wil nu wel even weten wie er specifiek een man / vrouw wilt. Dan kan ik dat beter aanpassen.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 18:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Je mag altijd nog een extra rol aanmaken natuurlijk, zeker als het de Mad Hatter is. :Y) Zorg er wel voor dat je het personage niet verwaarloosd.

    We hebben even overlegd en de stop van de vrouwen is eraf. Degenen die (enkel) een vrouw willen, mogen dat, maar ik wil nu wel even weten wie er specifiek een man / vrouw wilt. Dan kan ik dat beter aanpassen.


    Zet hem er maar bij :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)
    Zet hem er maar bij :Y)

    Okay. (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    Oh dang, ik wilde eigenlijk Chris voor mijn rol gebruiken van Phoebus. Maar doe jij hem dan, dan gebruik ik Charlie Hunnam wel.
    Zoals ik het nu lees, vind ik Prince Adam het leukst eigenlijk hahaha.


    Oh sorry! Ik was het praattopic even helemaal vergeten omdat ik toen nog niet wist of ik wel mee ging doen of niet.
    Ik zocht online naar mogelijke look-a-likes en zag Chris ertussen staan en vormde daar zo goed als direct een rol omheen xD Ik had dus op moeten letten of iemand anders hem al niet in gedachten had, my bad.

    Maar Charlie Hunnam is ook zeker een goede FC voor Phoebus. Waarom is het soms zo moeilijk om goede FC te vinden...

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 20:07 ]


    Credendo Vides