• TALK AWAY.

    In het praattopic kan er gesproken worden over events die er in de toekomst gebeuren, bijv. een inval bij een bar waar ze stiekem illegaal poker spelen of een agent die undercover gaat ergens. Het kan ook besproken worden voor één persoon, iedereen kan ideeën opnoemen en misschien krijg jij als de RPG loopt weleens een PB met daarin een opdracht. Dit valt natuurlijk te discussiëren.
          Als compensatie kan je een dier, zoals de White Rabbit, wel als huisdier houden of ergens in een dierenzaak zien of in het circus of het wild. Bedenk het maar. Een mascotte, of zo.

    —— SPEELTOPIC
    —— ROLLENTOPIC

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 21:02 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Marowak schreef:
    (...)
    All the bitches coming to my yard. (cool) Wat voor rol heb jij Flynn ookal weer laten doen?


    Sure. Lawyer a.k.a. gangleader.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Sure. Lawyer a.k.a. gangleader.

    Dus dat Pocahontas spioneert voor Hook bij Flynn voor enige informatie over de wet en wat er binnenin gebeurd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Dus dat Pocahontas spioneert voor Hook bij Flynn voor enige informatie over de wet en wat er binnenin gebeurd?


    That would be a great idea.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    That would be a great idea.

    I thought so. Dan maak ik haar dat grote geheim.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik iemand nog blij maken met een Mad Hatter als vriend of iets, haha?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    Kan ik iemand nog blij maken met een Mad Hatter als vriend of iets, haha?

    Als je dat bij Helga aandurft. Ik moet haar alleen nog afmaken. Ik had het idee dat ze een (corrupte) agent was die tevens werkt voor een baas als huurmoordenaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Als je dat bij Helga aandurft. Ik moet haar alleen nog afmaken. Ik had het idee dat ze een (corrupte) agent was die tevens werkt voor een baas als huurmoordenaar.


    Ik denk dat hij het wel aan gaat durven. Zo niet, dan krijg je iets naar je hoofd geslingerd & kijkt hij je niet meer aan.
    Het klinkt goed en dat moet je zeker doen. Misschien kunnen we daar ook iets op bedenken?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)
    Ik denk dat hij het wel aan gaat durven. Zo niet, dan krijg je iets naar je hoofd geslingerd & kijkt hij je niet meer aan.
    Het klinkt goed en dat moet je zeker doen. Misschien kunnen we daar ook iets op bedenken?

    Hahahaha. Dat moet je vooral bij haar doen, dan ben je binnen de kortste keren flink verwondt.
    Wat heb je met Mad Hatter bedacht? Dan kan ik me beter inleven om iets te bedenken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Hahahaha. Dat moet je vooral bij haar doen, dan ben je binnen de kortste keren flink verwondt.
    Wat heb je met Mad Hatter bedacht? Dan kan ik me beter inleven om iets te bedenken.


    Haha, hij zal het vast en zeker wel eens gaan proberen, maar dan misschien ook eerder uit reactie/ onbewust.
    Ik heb nog niets specifiek, maar ik wil hem gewoon een geheel eigen karakter geven en dan vooral met veel trouble


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marowak schreef:
    (...)
    Dus dat Pocahontas spioneert voor Hook bij Flynn voor enige informatie over de wet en wat er binnenin gebeurd?


    Uhuh, is goed.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    HarleenQuinzel schreef:
    (...)
    Haha, hij zal het vast en zeker wel eens gaan proberen, maar dan misschien ook eerder uit reactie/ onbewust.
    Ik heb nog niets specifiek, maar ik wil hem gewoon een geheel eigen karakter geven en dan vooral met veel trouble

    Dan wacht ik nog wel even af 'ke. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HarleenQuinzel schreef:
    Kan ik iemand nog blij maken met een Mad Hatter als vriend of iets, haha?


    Peter?


    Bowties were never Cooler

    Magnus schreef:
    (...)

    Uhuh, is goed.

    Als je ideeën hebt, hoor ik dat graag, Fluppie ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mismagius schreef:
    Ik moet nog steeds een geheim verzinnen voor Tiana. Ik zat te denken dat ze misschien een verhouding heeft met iemand, terwijl ze wel getrouwd is met Naveen. Of is het een idee dat ze ondertussen al zijn gescheiden, haha. Het leek me ook wel leuk als Tiana lid is van een gang/voor iemand werkt, of criminele activiteiten voor haarzelf uitvoert.

    Iemand die eventueel een ander idee heeft voor Tia? Ik ben een beetje inspiratieloos en weet niet echt wat ik wil.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    (...)


    Ze mag altijd voor Peter komen werken


    Bowties were never Cooler