• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is allemaal weer zo spannend en vreemd om na een lange relatie weer te gaan daten. Al moet ik nog even kijken wanneer ik dat ga doen. Eerst maar een tijdje lekker vrijgezel blijven. Ik heb gelukkig ook al niet meer de neiging om terug te gaan naar mijn ex.

    Oh man


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hersenloze mensen op Facebook. 'Laten we de grote sporten waar we niks presteren op een laag pitje zetten (voetbal, judo, zwemmen).'
    De judo krijgt al geen ene fuck. Als judoka moer je geld bijleggen om überhaupt topsport te kunnen beoefenen. Hou op hoor. Domme mensen. Leer eerst je feiten voordat je gaat schreeuwen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nu al zo zenuwachtig. Maar ik ga het doen, ik ga het doen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zit er een maximale lengte aan een GB'tje?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Zit er een maximale lengte aan een GB'tje?

    Volgens mij wel. Er was wel eens iemand die toen een heel verhaal had getypt en deze toen niet kon versturen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nevermind, het helpt niks (':

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 0:19 ]

    Kan iemand helpen. Ik moet hier 3 getallen uit halen in een spelletje:

    I I I V I I I X

    Maar ik kan dat niet xd

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 0:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Kan iemand helpen. Ik moet hier 3 getallen uit halen in een spelletje:

    I I I V I I I X

    Maar ik kan dat niet xd


    3, 7 & 9?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    3, 7 & 9?

    Held!
    Ik dacht dus 2, 8 en 7


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Volgens mij wel. Er was wel eens iemand die toen een heel verhaal had getypt en deze toen niet kon versturen.


    Aha, dan had ik dat net dus haha. Hij gaf aan dat m'n bericht leeg was ofzo, maar toen ik het in tweeën splitste ging het wel weer.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haa ga weg, serieus. Ik wil niet met je praten want ja, jij en je "grapjes" zijn de reden dat ik al weken me zorgen aan het maken ben.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    zo ziek
    sos


    i put the fun in funeral

    How to completely fuck things up
          - A life story, written by me


    Mhm?

    Jullie twee zijn schattig, maar ook verschrikkelijk irritant af en toe... (zoals nu)


    Stenenlikker