• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    App me heocdieeuxiepgodverdomme


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop maar dat het een beetje meevalt vandaag... anders worden de komende weken nog een hel. NERVEUS.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik hoop maar dat het een beetje meevalt vandaag... anders worden de komende weken nog een hel. NERVEUS.


    Same. Ik gok dat je examen hebt, dus veel succes! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit slaat nergens op. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Serieus buren. Hou op met dat geklust in de vroege ochtend! Zo word ik niet uitgerust
    , verdomme ! (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh mijn lippen doet zeer en ik denk dat er of een koortslip zit, of een klein puistje op mijn lip :c
    Het doet zeer in elk geval.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 10:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is veel te grappig :'D


    <3

    is mijn studenten OV geldig vandaag?

    Meteorites schreef:
    is mijn studenten OV geldig vandaag?


    Volgens mij niet. Maar weet 't niet zeker. Ik ga zo met de trein dus ik ga kijken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Volgens mij niet. Maar weet 't niet zeker. Ik ga zo met de trein dus ik ga kijken

    Thank you sweetheart

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 11:27 ]

    Ik vind het erg vervelend dat mensen die zich niet identificeren als gewoon man of vrouw razend worden als je ze 'hij' of 'zij' noemt, omdat je niet weet wat ze (willen) zijn. Als ze nou eens niet zo butthurt zijn en in plaats van boos worden netjes vertellen (niet uitleggen) wat ze vinden dat ze zijn, zou het een stuk beter worden. Sowieso vind ik al die geslachten bullshit. Een paar kan ik begrijpen, maar de anderen gaan echt veel te ver.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2016 - 11:33 ]

    Audino schreef:
    Ik vind het erg vervelend dat mensen die zich niet identificeren als gewoon man of vrouw razend worden als je ze 'hij' of 'zij' noemt, omdat je niet weet wat ze (willen) zijn. Als ze nou eens niet zo butthurt zijn en in plaats van boos worden netjes vertellen (niet uitleggen) wat ze vinden dat ze zijn, zou het een stuk beter worden. Sowieso vind ik al die geslachten bullshit. Een paar kan ik begrijpen, maar de anderen gaan echt veel te ver.


    Ik vind beiden goed ^^
    Mijn pap zei gisteren ook hij en toen "oeps zij."
    Dus toen zei ik " beiden mag" :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meteorites schreef:
    (...)
    Thank you sweetheart


    Well, hij zegt dat ik wel student week vrij heb, maar dat zei hij vorige keren ook en toen heb ik moeten betalen, dus ik zal op Zaandam even kijk'n


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind dit zo moeilijk en ik voel me eigenlijk niet beter en nu krijg ik ook nog mensen op visite maar eigenlijk wil ik gewoon de hele dag Fallout spelen aangezien gisteravond een van de moeilijkste dingen was die ik ooit heb moeten doen en ik ben er nog steeds kapot van.


    Caution first, always.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ik vind beiden goed ^^
    Mijn pap zei gisteren ook hij en toen "oeps zij."
    Dus toen zei ik " beiden mag" :')

    Gelukkig flippen niet alle mensen als je ze verkeerd aanspreekt (: