• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar waarom maakt een lichaam zoveel slijm aan?
    Dit is belachelijk


    i put the fun in funeral

    Ik heb nu al een deadline van school gemist. Go me:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Net gepraat over mogelijke medicatie.. hm oké. Let's think about that


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik geloof niet dat ik echt een hele week gestraft hoeft te worden met oorpijn pls thank u


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oke.. En ik dacht dat ik een belangrijk berichtje had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1 hoekje gedaan, nog zo'n 11 te gaan, maar dan heb ik ook wel snel echt een awesomenorme Mjölnir (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ke, je kan heus wel een paar uur sociaal doen.


    Caution first, always.

    Waarom komen geëpileerde haren binnen 2 dagen al terug en zijn ze alweer net zo lang als de andere haren?

    Oké, dus nu is mijn knie niet echt meer merkbaar tenzij ik iets raars doe zoals het proberen te draaien of buigen, maar daarvoor merk ik nu opeens wel heel erg mijn pols aan de andere kant, plus dat ienieminie sneetje in mijn vinger, plus mijn schouder (schouders?), plus de blauwe plek op mijn bovenbeen. Ik weet niet zeker of dit nou een goede ruil is, eigenlijk. (krul)

    Oh, en dat moment dat er een buurvrouw binnenkomt terwijl je in de keuken staat in je pyjama om drie uur 's middags om ontbijt te halen en je glimlachend langs haar heen moet hobbelen richting je kamer. Yay.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shania is lekker.


    Doei.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Merp ik vind het zo verwarrend als mensen mij foutief verbeteren. Ik vind taal al moeilijk genoeg als dyslectisch zijnde. Maak het aub niet erger :/


    Happy Birthday my Potter!

    mijn cosplay is officieel klaar! Zou ik het delen met jullie ;wbw

    Meteorites schreef:
    mijn cosplay is officieel klaar! Zou ik het delen met jullie ;wbw


    Doh. _O_


    OTOFT: jaaa, zo pizzaaaaa. *-*
    &Ik heb helemaal geen zin in puppycursus. De vrouw die we nu hebben kan dr niks van. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vreemden die je taggen in IG reacties bij foto's van 'krijg meer volgers' accounts. Tyf een eind op.

    Medicatie of niet... kan het altijd proberen en als ik het niets vind mag ik stoppen, zei de psychiater... hmmm. 6 september de afspraak en dan kan ik altijd zeggen ja of nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.