• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde dat ik niet had ingestemd met langer blijven


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wacht... is dit Final Fantasy? Ikk heb zo'n hekel om gevechten op die manier te doen. Oké, dit spel gaat terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mignon schreef:
    Feit 1: ik heb te veel gegeten. Feit 2: ik heb nog altijd zin in een toetje.

    (...)Maybe it's the start of something new. (nerd)


    Bet on it. :Y)

    (Al moet ik zeggen dat een redelijk deel van mijn brein nog steeds meer een Sharpay in Stick to the Status Quo instelling heeft, à la "this is not what I want / this is not what I planned / and I just gotta say / I do not understand".)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh god. Mijn zus is haar jasje kwijt, waarschijnlijk omdat mijn ouders hem verplaatst hebben, en wie krijgt er de schuld? Ik natuurlijk. Mijn kamer is namelijk rommelig en het kan zijn dat mijn ouders hem daar hebben neergelegd.

    Mijn kamer is al helemaal op de kop geweest en hij ligt er gewoon niet, maar nog blijven de verwijten vallen dat mijn kamer zo rommelig is. Om het nog erger te maken krijg ik belachelijke reacties als ik zeg dat ik dit soort gedoe zat ben 'ja, wij zijn jou ook zat'. Oké, goed om te horen. Dan is dat in ieder geval één ding waarmee we op een lijn zitten. Verdomme.


    26 - 02 - '16

    MonChevy schreef:
    Wacht... is dit Final Fantasy? Ikk heb zo'n hekel om gevechten op die manier te doen. Oké, dit spel gaat terug.

    Ja, het is om de beurt, dan moves kiezen met zoveel punten en hopen dat je de goede doet. Erg lastig en zonde. Welke FF had je?

    // Ik ben een raar meisje. Ik ga compleet stuk om mijn eigen profielfoto.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 21:20 ]

    Zo nerveus voor morgen. Ik hoop zo dat je het zelfde voelt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lieve James. Blijf alsjeblieft zo lekker slapen terwijl ik de dvd aanzet. Niet weggaan alsjeblieft


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ja, het is om de beurt, dan moves kiezen met zoveel punten en hopen dat je de goede doet. Erg lastig en zonde. Welke FF had je?

    // Ik ben een raar meisje. Ik ga compleet stuk om mijn eigen profielfoto.

    XIII
    Het is een mooi spel, maar jammer dat de gevechten zo stom worden gedaan :c
    Ik ben daar niet van, meh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De hoeveelste keer is het dat je daarover begint?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MonChevy schreef:
    (...)
    XIII
    Het is een mooi spel, maar jammer dat de gevechten zo stom worden gedaan :c
    Ik ben daar niet van, meh.

    Ik ook niet, daarom speel ik het ook niet meer.
    Ik heb XIII-2 en Lightning Returns, die hebben ook beide zo'n raar systeem.
    Heel erg zonde.

    Ik heb zojuist Hachi gekeken and i cried sooo hard...
    Volgensmij is dit de eerste film waar ik serieus hard bij gehuild heb...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    'You know what they call an unicorn without it's freaking horn?'
    'Hm?'
    'A horse.'

    This is why I love Glee <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fak, weer berekeningen die niet kloppen. Hoe krijg ik het voor elkaar? Iemand die me wil helpen?

    Zapdos schreef:
    Fak, weer berekeningen die niet kloppen. Hoe krijg ik het voor elkaar? Iemand die me wil helpen?


    Ik faal in rekenen maar ik wil best helpen hoor. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    No new friends. And no one else either.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.