• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment waarop je de verlovingsscène schrijft en je zit te fangirlen :3
    Nee, elkaar 2 maanden kennen is niet te snel. Niet voor vamps iig. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 14:55 ]

    "Katten horen niet buiten"

    En jij hoort niet te leven. Katten binnenhouden is zielig(tenzij voor medische doeleinden en als je bang bent dat er wat gebeurd, dat is een ander verhaal), vooral als ze er naar snakken om buiten te zijn, zoals mijn katten. Flikker

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 15:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thank fuck dat ik weer naar huis ga vanavond. Ik heb mijn moeder nodig.


    Caution first, always.

    Lol, er is geen zwaartekracht in een vacuüm (daarom blijft de vloeistof in de oogdruppel ampullen zitten als ik het op de kop hou) en op verschillende plekken op aarde vallen dingen met verschillende snelheden naar beneden (scheelt enkele nano seconden). Interessant. (:

    // Chinees bestellen vanavond, yaaay ^^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 15:20 ]

    MonChevy schreef:
    "Katten horen niet buiten"

    En jij hoort niet te leven. Katten binnenhouden is zielig(tenzij voor medische doeleinden en als je bang bent dat er wat gebeurd, dat is een ander verhaal), vooral als ze er naar snakken om buiten te zijn, zoals mijn katten. Flikker


    In Nederland is er amper gevaar buiten voor katten. Ik snap dat sommige Amerikanen het niet doen omdat er zoveel wilde dieren in de buurt wonen die zo je kat opvreten, maar in Nederland? Come on.


    Your make-up is terrible

    Ugh ik sta enorm te verbranden en het wil niet.


    Happy Birthday my Potter!

    MonChevy schreef:
    "Katten horen niet buiten"

    En jij hoort niet te leven. Katten binnenhouden is zielig(tenzij voor medische doeleinden en als je bang bent dat er wat gebeurd, dat is een ander verhaal), vooral als ze er naar snakken om buiten te zijn, zoals mijn katten. Flikker

    Wij houden er 1 binnen omdat hij eens naar buiten is gegaan en we hem dezelfde nacht hard miauwend om hulp vonden omdat hij niet meer uit een hek kwam.. Verder gaan de anderen wel gewoon naar buiten maar die ene kat heeft niet eens een neiging om naar buiten te gaan, want als de deur open staat blijft hij gewoon binnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Wij houden er 1 binnen omdat hij eens naar buiten is gegaan en we hem dezelfde nacht hard miauwend om hulp vonden omdat hij niet meer uit een hek kwam.. Verder gaan de anderen wel gewoon naar buiten maar die ene kat heeft niet eens een neiging om naar buiten te gaan, want als de deur open staat blijft hij gewoon binnen.


    Kijk, dat vind ik gewoon goed. Lekker de gelegenheid geven om wel naar buiten te kunnen. Als ze niet willen, nou dan niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt iets voor mannen van een jaar of 38/40. :W

    Ja hallo het is niet alsof ik iets geef om dat team :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tbh vind ik het heel vervelend om te werken als mijn ouders er zijn. Ze bemoeien zich overal over en ik word enkel panischer van fouten maken door mijn sociale faalangst. Merp. Ik wilde dat ze deze week ook naar de camping waren :/


    Happy Birthday my Potter!

    The fack moet ik hierop antwoorden? D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whenever I see a dark murder mystery/thriller, I always think "This would be better if it had a Kanye West autotune song playing in the background"
    - reactie bij trailer van The Girl On The Train


    Whahahaha, ik ga hier helemaal stuk om.

    // Waarom ga ik altijd ijsklontjes eten als ik het al koud heb? Logisch.

    // Wat doen de youtube video's Quizlet toch aan XD Dit is te grappig.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 16:28 ]

    Hoeveel meer bewijs heb ik nodig dat wij niet met elkaar overweg kunnen? Echt, hoe moet dat als ik straks 24/7 met hem opgescheept zit?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een cover maken voor een story waar je nog niet eens aan begonnen bent. Want fudge logica.
    Wel donders veel zin om het verhaal uit te werken, maar nog niet echt de juiste stemming gevonden om het te doen.