• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O, jij moet ook weer hier zijn? Waarom? Morgen komt de verloskundige pas.

    // Het youtube probleem moet echt snel gefixt worden. Het is heel erg in het Movies topic.

    Wow, wat is Olaf ontzettend verandert in een halfjaar tijd D:


    26 - 02 - '16

    Well, zo ineens krijg je slecht nieuws te horen. Als ik iemand een kindje gunde was het mijn tante wel.
    Ik ben niet de enige die geboren is voor ongeluk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 17:00 ]

    Ik ga nu wel gewoon even huilen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga nu wel gewoon even huilen.

    *hug* what's wrong?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Potverdomme.. Nu moet ik nog langer wachten op mijn spel. Is het niet de 15e, niet de 18e nee, de 19e. Fuck you bol.com. Al mijn andere bestellingen die ik er na heb besteld zijn wel aangekomen, maar dat spel komt maar niet. UGH.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klote windows 10. Klote laptop. Waarom deze oneindige loop met opstart herstel?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MonChevy schreef:
    (...)
    *hug* what's wrong?


    Gedoe met mijn oren en domme artsen. ;c


    Your make-up is terrible

    Wel, zover het enthousiasme...


    Mhm?

    Visstick met spinaziepuree(pap, noem het maar pap, want het is heel floepig xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn oudste broertje wordt dit jaar alweer 15 denk ik. De tijd vliegt, vooral als je mensen jarenlang niet ziet en spreekt. Had ik maar genoeg geld om voor mijn broertjes te zorgen. Ze verdienen een veel beter leven dan dat ze nu hebben. Ik kan alleen maar hopen dat ze hun best doen op school en hun opleidingen halen.

    Ugh verbrand...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ugh. Dit is irritant. Ik wil deze serie al een hele tijd zien, kan ik hem zien, spreken ze om de zoveel tijd Frans en staat de ondertiteling ook in het Frans, terwijl ik Nederlands heb gekozen. Ik kan geen Frans mensen, als ik Nederlandse ondertiteling aantik verwacht ik dit ook! Engels kunnen jullie wel in het Nederlands vertalen, maar Frans niet... Nou lekker dan, kan ik de serie niet volgen ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het voelt zo pittig waardeloos dat alles thuis om mijn moeder draait. Haar vage klachten eisen alle aandacht op, en dat snap ik ook wel, want het is niet zomaar iets. Het zou alleen ook wel fijn zijn als er iemand was bij wie ik mijn hart kan luchten. Bij de psycholoog kan het niet en mijn vriend kan ik er ook niet voor op laten draaien ):


    26 - 02 - '16

    Nu is iedereen beneden aan het huilen. Dat snap ik ook wel, het is niet niks om je kind te verliezen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 18:00 ]