• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik ben klaar met deze serie. Daag


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaan we nog eten of wat... Ik heb niet zoveel zin in koude bami en kipballetjes.

    - Het eten staat nu al 3 kwartier koud te worden. Leuk. Ik denk dat ik maar wat ga halen en het op mijn kamer ga eten.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 18:23 ]

    Moeilijk hé, google gebruiken ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar gaat het heen met de mensheid? Dit is nu ook al racisme? Dude, het is fucking Ellen DeGeneres.

    Zapdos schreef:
    Waar gaat het heen met de mensheid? Dit is nu ook al racisme? Dude, het is fucking Ellen DeGeneres.



    Ik wil niet meer leven op deze planeet :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik wil niet meer leven op deze planeet :')

    Yup, ik ook niet. Ik vind haar creaties altijd zo hilarisch als wat.
    Het is ook alleen maar omdat zij een blanke vrouw is. Als ze zwart was geweest was er niets aan de hand.


    // Godverde *plaats hier alle denkbare scheldwoorden*
    Het zou fijn zijn als die dingen meegedeeld worden. Ten eerste maak je me blij met een dooie mus en ten tweede zit ik hier van mijn stokje te gaan van de trek.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 18:58 ]

    Zapdos schreef:
    Waar gaat het heen met de mensheid? Dit is nu ook al racisme? Dude, het is fucking Ellen DeGeneres.



    Usian Bolt vond het zelf grappig en heeft het geretweet, lol. Niet alles is racistisch bedoeld.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Usian Bolt vond het zelf grappig en heeft het geretweet, lol. Niet alles is racistisch bedoeld.

    Nee, daarom. Maar er zijn altijd weer van die speciale sneeuwvlokjes die dat wel vinden.

    // Oke, dit vind ik best wel egoïstisch van je. Ik vind het oprecht sneu van je miskraam, echt, maar je kon niet nog een half uurtje wachten met het aan je moeder vertellen tot ze eten gehaald had? Nu hebben we allemaal niets te eten omdat je belde dat ze terug naar huis moest komen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 19:03 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Nee, daarom. Maar er zijn altijd weer van die speciale sneeuwvlokjes die dat wel vinden.


    Fucking SJW's.


    Your make-up is terrible

    Oké over een paar uren sta ik bij één van mijn idolen, mag ik even in een hoekje huilen van gelukkigheid

    Ik vind jou zo'n vreselijk persoon. Ga alsjeblieft weg? (:


    Caution first, always.

    Ugh, egocentrisch. Ga lekker weg oké. Als niemand op de foto wil, dan wil niemand op de foto en je gaat dus ook geen mensen dwingen, want je krijgt mij op je dak. Echt waar.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Fucking SJW's.

    Sigh, ja. Ik snap echt niet dat die mensen niet op hun dak krijgen.


    // Uhm, waarom is het boek niet verzonden en de oplader wel? Bij beide stond 'voor 23.00 besteld morgen in huis'. Dus beide horen op voorraad te zijn, zelfs als ik pas na 11 uur bestelde..

    // Nee, natuurlijk. Hahaha.

    // Nu moet ik dit natuurlijk ook aan mijn ex vertellen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 19:20 ]

    Oké, vanaf vandaag ben ik het levende bewijs dat het mogelijk is om een week lang alleen maar High School Musical nummers te luisteren. Help. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha ik heb voor de lol Badoo aangemaakt, gewoon kijken of ik opval bij mensen ;'D
    En nee, ik neem die apps niet serieus, don't be afraid ^^

    HAHA gadver, wat voor mannen trek ik aan zeg! :')

    Allemaal al rond de 28, WTF DUDE NEE XD
    Waarom zie ik eigenlijk alleen mannen?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 19:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.