• Lieve allemaal,

    Het begon allemaal toen ik 13 jaar was, bijna 14. Iemand die ik kende hier op Quizlet gaf aan dat Rutger nog moderators zocht. Of ik daar misschien interesse in had. Ik moest dan wel zelf een pb sturen naar Rutger. Doodeng! De pb die ik uiteindelijk stuurde, stond vol met smileys. Een tijdje later werd ik moderator. Het toen nog redelijk nieuwe forum was voor mij nog onbekend. Ik wist niet eens wat het was, een forum. Daar kwam ik pas achter toen ik al een maand moderator was. De goede oude tijd. Het was toen zo anders dan nu. Nu is alles zo veel professioneler. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat een slecht iets is, nu wordt er tenminste echt goed nagedacht over belangrijke vraagstukken.

    In de 8,5 jaar dat ik nu in de crew zit, heb ik het echt zien groeien. Ik heb de crew zien groeien, in het aantal functies en in het aantal activiteiten en de manier waarop de crewmembers nadenken over wat we doen, waarom we het doen. Niet alleen heb ik de crew zien groeien, ook Quizlet is enorm gegroeid. Ik was al moderator toen de series verdwenen en we er de stories voor terug kregen. Ik was erbij toen de moderators staakten. Dat is ook alweer 7 jaar geleden.. Al die dingen hebben er voor gezorgd dat Quizlet is zoals het nu is. En ik zou het niet anders willen zien.

    Ik heb van het moderatorschap ontzettend veel geleerd. Op school bijvoorbeeld, hoef ik geen moeite te doen voor het schrijven van een brief. Ik heb al genoeg waarschuwingen geschreven met een logische opbouw, ja dat heb ik daar wel van geleerd. En dan te bedenken dat ik bijna het team ben uit gezet door de mensen die toen moderator waren - ik kan dat nu zeggen want ze zijn allemaal al lang geleden gestopt- , omdat ik geen waarschuwingen durfde te versturen. Ja, ik heb geleerd om te discussiëren, om na te denken over wat ik zelf eigenlijk vind. Ik heb geleerd om prioriteiten te stellen. Ik heb meegedacht over nieuwe ideeën om Quizlet nog leuker te maken. Hiervoor wil ik Rutger en alle mensen waarmee ik heb samengewerkt bedanken. Ik heb eens zitten kijken, en dat zijn toch 75 mods, 10 bemiddelaars en 49 beta readers waar ik daadwerkelijk mee heb samengewerkt. En ik moet er nog even bij zeggen; ze zijn of waren echt fantastische collega's.
    Een kleine vier jaar geleden vroeg Rutger me of ik administrator wilde worden. Daardoor heb ik me weer op andere gebieden kunnen ontwikkelen. Ik werd steeds vaker door verschillende mensen 'mama Quizlet' genoemd. Zo lief!

    Maar, jullie zien 'm vast al wel aankomen, ergens komt een keer het moment dat het goed genoeg is geweest. Voor mij was dat moment afgelopen mei. Ik merkte dat ik alles wat ik doe als administrator nog wel een aantal jaren zou kunnen doen, maar dat ik het op de automatische piloot ben gaan doen. Het is een gewoonte geworden. Het plezier om me volop in te zetten voor Quizlet, wordt steeds minder. Het wordt nu echt eens tijd om het werk over te dragen op andere mensen, op een nieuwe administrator. Werd ook wel een keertje tijd na ruim 8 jaar in de crew :'D.

    Dus bij deze wil ik aan jullie bekend maken dat ik er mee stop. Alleen, omdat ik de enige administrator ben, leek het me wel handig om eerst een nieuwe administrator te kiezen en in te werken, voordat ik echt weg ga. Met het kiezen van een nieuwe administrator zijn we nu bezig. Deze administrator zal bekend gemaakt worden als we er uit zijn wie het zal worden. Daarna zal ik deze nieuwe admin nog een tijdje inwerken en dan zal ik mijn functie neerleggen.
    Dit topic is echter niet bedoeld voor vragen over de nieuwe administrator. Daarover komt vanzelf bericht ^^

    Lieve users, ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke plek die jullie maken van Quizlet. Het is me altijd een genoegen geweest om jullie te helpen, om met jullie te praten, om jullie te zien op meetings. Ik probeer samen met mijn collega's van Quizlet een leuke plek te maken, maar zonder users zouden we dat ook niet hoeven doen! Bedankt =)
    Liefs, Emma

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!):
    Hopelijk blijf je wel gewoon op Q!

    Het is misschien een tikje niet op zijn plaats voor zo'n triestig bericht, maar wat was dat in godsnaam met die staking? Dat moet ik precies hebben gemist, in mijn nog jonge Quizlet - jaren. Maar goed. Spijtig om te horen dat een Quizlet - gezicht ermee stopt. Al begrijp ik het wel, een crewfunctie is best intens, het is toch een verantwoordelijkheid die je verplicht bent om op te volgen. En administrator lijkt me nog het zwaarst van al. Stop je met Quizlet in het algemeen, of laat je alleen zware de functie vallen? Sorry als het al eens is gevraagd, ik heb even de tijd niet om alles door te bladeren.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aaah!! Dat vind ik behoorlijk jammer! Maar je hebt een goeie naam achtergelaten en ik weet wel zeker dat je een goeie naam gaat neerzetten ergens anders :D


    Let it echo from the wall to your ear.. and tell me your greatest fears!

    Nou, dat was het dan. Ik ben weer user na 8,5 jaar.

    We gaan je missen! (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ah, het word wel erg wennen om je zonder oranje naam te zien O:

    Dit voelt zo vreemd. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Is wel even wennen zeg

    Voor mij ook D:

    Ik deed de hele dag door dingen voor Q, elke dag weer.

    Oh dit is zo bizar :c


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit is zo raar, Emma. Ik ga je echt missen. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abditory schreef:
    We gaan je missen! (no_chears)


    Echt wel ):

    [ bericht aangepast op 27 sep 2016 - 17:02 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dit is echt raar!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Krull schreef:
    Nou, dat was het dan. Ik ben weer user na 8,5 jaar.

    Het is zo vreemd om je in het groen te zien. :/


    Take me to wonderland

    Ahavah schreef:
    Dit is zo raar, Emma. Ik ga je echt missen. :c

    Hela, het is niet dat ze meteen van de site verdwijnt (;
    Keep up the spirit ^^

    Ik ga je wel missen bij ons team in de crew, though D:


    Deep inside, I've never felt alive