• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Micheal was weer in slaap gedommeld, hij was zeker geen ochtendmens. Hij schrok dan ook op van de stem van zijn vader en kwam tot de conclusie dat hij, met zijn hoofd op zijn tas, in slaap was gevallen. Hij zuchtte even diep, konden ze geen vlucht in de avond boeken? Zijn ogen begonnen net weer dicht te vallen toen hij de claxon hoorde en realiseerde dat hij nu wel echt naar beneden moest komen, wou hij geen probleem hebben met zijn vader. Hij tilde zijn tas dan ook op en propte nog snel wat dingen in zijn zakken. Een open pakje sigaretten met aansteker, zijn telefoon en oordopjes. Uiteindelijk kwam hij dan ook beneden aan, waar hij zijn tas in de kofferbak gooide. Zijn zus Sophia zag hij nog niet, wat betekende dat hij nog tijd had. Op zijn gemak stak hij dan ook een sigaret op, slechte gewoonte, en nam een grote hijs. Hij had nog geen woord gezegd, maar aan zijn hoofd kon je al zien dat hij geen sunshine was in de ochtend.


    El Diablo.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Met een opgetrokken wenkbrauw keek Hannah haar tweelingbroer aan die grijnzend zat toe te kijken en rolde met haar ogen toen hij naar haar knipoogde. "Weet je hoeveel moeite het me heeft gekost om dat ding dicht en ook nog naar de auto te krijgen?" riep ze met een quasi-zielig gezicht en veegde een bruine lok uit haar gezicht. Aangezien ze geen zin had in nog meer commentaar van Ramon besloot ze het toch te proberen en met wat gekreun en moeite kreeg ze hem in de achterbak. Opnieuw keek ze naar hem maar nu met net zo'n grijns als hij net had.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Terwijl Aiden zijn koffer de trap af begeleide, gingen zijn blauwe kijkens het huis rond. Hij zal zijn vetrouwde stekkie wel missen, maar Hawaii was veel leuker. Hij zette zijn koffer op z'n wieletjes en reed deze naar de auto toe.
    "Pappa, kun je me helpen?" Vroeg hij en hij wees naar zijn koffer. "Hij is best zwaar." Hij lachte lief naar zijn vader. De jongste van het gezin zin was niet altijd even makkelijk, maar Aiden mocht zeker niet klagen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De wekker ging en Brendan schrok even wakker - met de gedachte dat hij zich vreselijk had verslapen; gelukkig viel het mee en hoefde hij niet veel spullen mee, hij begon dan ook rustig zijn spullen te verzamelen en ritste de sporttas dicht. Hij liep naar beneden en fronste toen hij Aiden zag bedelen, "til hem anders zelf op, je moet toch wat spiermassa kweken," Sprak Brendan en hees zijn tas in de auto.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Ik ga je zoveel missen," sprak ze door de telefoon en holde de trap af, mazzel dat ze niet zoveel meenam en genoeg had aan een tas. "Ik hou van jou, nee, ik meer van jou," sprak Ruby tegen haar vriendje en leunde ze tegen de auto waar Hannah en Ramon inzaten. "Ik facetime je oké? En sms?" Ze gooide de tas achterin en hing op na enkele kusgeluiden, ze zuchtte even en keek hen aan. "Goedemorgen," sprak ze met een geforceerd glimlachje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Ik heb hem al helemaal van de trap af getilt," zei Aiden en hij keek zijn broer aan. "Hij is echt zwaar." Hij probeerde de koffer de auto in de tillen, maar op een paar centimeter na lukte het niet.
    "Zie je?" Aiden was niet heel sterk en wist dit zelf ook, maar hij hoefde er niet mee geconfronteerd te worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nova hoopte dat zij naar het vliegveld mocht rijden, maar nope, dat feest ging niet door. Wel had ze ergens op het al wetende internet gelezen dat je bij een plaats vlakbij hun huisje quads kon huren, en ze was zeker van plan om dat te doen, of het nou mocht of niet. Als iemand anders mee wilde: prima. Zo niet, dan zou ze gewoon alleen gaan. Of misschien een goed uitziende local mee vragen.
          'Schiet eens op!' riep ze door het huis. Net als sloom rijdende mensen, kon ze eigenlijk niet tegen sloom gedrag in het algemeen. Haar eigen koffer lag al in de kofferbak. Pas die ochtend had ze haar tas ingepakt. Of eigenlijk had ze er gewoon zonder veel nadenken wat zomer kleding ingegooid. Het was Hawaii, for fucks sake, dus ze zou toch voor zo'n 90% van de tijd haar bikini dragen. Zolang ze die mee had kwam het wel goed. En als ze die vergeten had, kon ze nog altijd in haar BH en onderbroek, veel verschil was er toch niet volgens haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een zacht lachje rolde over Brendan's lippen, "hoe kan dat nou? Heb je al je bikini's mee genomen?" Plaagde hij hem en tilde de koffer met moeite op waardoor die half tegen de andere aanviel. "Verdomme, wat heb je allemaal mee joh?" Sprak hij nu wat verbaasder en leunde tegen de auto. Brendan liet zijn handen een paar keer door zijn haar strijken en probeerde daarmee met de hitte om te gaan. "Kan je niet even wat water pakken, Aiden?"


    Everything is illuminated by the light of our past.

    'Ja, eigenlijk best wel. Is dat raar?' Beantwoordde Maeve haar zus' vraag, terwijl ze een camera in zijn tas stopte. Ze had haar zus wel vaker geholpen met haar camera's en wist dus wel zo ongeveer wat waar in moest. 'Ik weet echt niet wat ik kan verwachten van die kinderen, ik hoop dat ze niet superordinair of actief zijn. Ik heb echt geen zin om iedere dag te gaan wandelen, ofzoiets.' Ze legde de camera bij de tas. Kendall mocht hem er zelf wel in stoppen, ze wist niet of haar zus een bepaalde indeling had en daarom liet ze het haar maar zelf doen.
    'Maar hey, misschien zit er ook wel een voordeeltje aan. Wie zegt dat papa een slechte smaak heeft en met een lelijke vrouw zou gaan die lelijke kinderen heeft? Misschien zit er wel een leuke jongen tussen...' Ze keek haar zus aan met een gezicht dat een soort onbewuste imitatie was van de pedoface emoji.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Na zijn spullen voor de auto gezet te hebben, had Mack zich geplaatst op het bankje dat voor hun huis stond met zijn tablet op zijn schoot. Hij had een paar levels van de game die sinds een paar dagen, zijn nieuwe favoriete spel was. Nou ja, op zijn tablet dan. Eigenlijk vond hij het veel leuker om te gamen op zijn playstation, maar die was natuurlijk moeilijk mee te nemen op vakantie. Hij had eerst nog geprobeerd bij zijn vader, zeggend dat daar vast een televisie zou zijn waar hij hem aangesloten zou kunnen hebben, maar alhoewel zijn vader meestal wel makkelijk over te halen was, was dat dit keer niet het geval geweest.
    Nu was hij echter opgestaan en naar de auto gelopen, doordat hij zag dat zijn broers en zussen zich ook rond de auto verzamelden.
    'Goedemorgen,' reageerde hij op zijn zus, alhoewel de goedemorgen meer naar zijn broer en zus bedoeld leek, waarna hij deed alsof zijn hand zijn zoenpartner was. 'arme Ruby, dat ga je zeker wel missen hè?' Hij vond wat zij en haar vriendje deden nogal klef gedoe. Hij zou dat echt nooit met een meisje doen, getver.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Aandachtig luisterde Kelsey naar haar vader en knikte eventjes. Kinderen, oké ze wist niet wat ze precies had verwacht, maar dit was het niet. "Kinderen?" vroeg de brunette zacht. De stages van 'jongere kinderen' was ze wel zat van omdat ze eerst vaak oppaste op jongere kinderen en voornamelijk ook omdat ze wist dat ze zelf niet de makkelijkste was geweest. Langzaam begon ze het een steeds slechter idee te worden en ze begon het ook wat benauwder te vinden.
    Het geluid van de claxon gaf haar een kans om nog even uit de auto te ontsnappen. Snel stapte uit de auto. "Ik kijk wel eventjes," zei ze en ze liep weg van de auto, waar ze haar oudere broer Michael zag staan, Sophia zag ze nog nergens. Haar ogen vielen op de sigaret die haar broer vasthield en kort draaide ze met haar ogen. Ze was zelf ongeveer een jaar geleden gestopt met roken, maar zin in sigaretten had ze soms nog.
    "Dus blijkbaar heeft hij ook nog kinderen," mompelde ze, hard genoeg voor hem om te horen en ze ging op de grond zitten. "Ik vind alles prima, zolang pap maar niet verwacht dat ik beste vrienden met hen word of dergelijke." vervolgde Kelsey, waarna ze zuchtte.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Sophia schrok wakker van de claxon die door het huis galmde. "Shit, weer verslapen." Fluisterde ze in zichzelf. Gelukkig had ze haar koffer al ingepakt. Nadat ze zich had omgekleed ging ze naar de badkamer en poetste snel haar tanden. Ze deed wat mascara op en haalde een borstel door haar haar. "Helemaal klaar." dacht ze hardop. Ze snelde naar beneden met haar koffer en trok de deur achter zich dicht. Ze zag dat Kelsey en Michael al buiten waren en dat haar vader al in de auto zat. "Sorry dat ik zo laat ben" Verontschuldigde ze zich. Ze stopte haar koffer in de auto en ging gauw in de auto zitten. "Sorry pap, maar ik zit in ieder geval niet als laatste in de auto." Ze moest zacht lachen om haar eigen grap.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Eduard was blij dat zijn kinderen zich bij de auto hadden verzameld, maar erin zaten ze niet. Zelfs Kelsey was weer uit de auto gevlucht. Hij zuchtte even diep. Waarom waren zijn kinderen zo wispelturig? Konden ze niet gewoon gaan zitten en blijven zitten? Hij keek in de spiegel toen er iemand instapte en hij hoorde sowieso al aan de stem dat het Sophia was.
    "Goed zo, Soof," grinnikte hij en hij stak zijn hoofd uit het raam. "Michael, peuk weg en instappen. Jij ook Kels!" Hij wilde echt niet te laat komen en hij wilde zeker niet meteen het vliegtuig in moeten als ze daar aankwamen. Hij wilde dat zijn eigen kinderen ook kennis konden maken met Robert en zijn kinderen.

    (aangezien er nu nog niet meer kinderen zijn, laat ik hem wel wegrijden als Michael en Kelsey zitten. Spawn je kinderen er maar in als je een rol bij deze familie hebt gemaakt)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.