• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Koppig keek Vincent zijn zus aan, die hoodie was al jaren in zijn bezit en hielp hem ook met zijn onzekerheden te verbergen, daarbij vond hij zichzelf er best cool mee uit zien. " Wie zegt dat het daar nooit regent ofzoiets? Ah laat ook maar jij begrijpt ook niets" zuchtte hij met zijn ogen rollend. "Waar is de rest?" vroeg hij dan aan niemand in het bijzonder en liep het huis weer binnen. "Stephan! Stephan, heb jij mijn hoodie!?" riep ik naar mijn jongere broer en stond ongeduldig aan te trap te wachten, met mijn familie op reis, great.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden bedankte zijn broer toen hij zijn koffer in de auto had gezet.
    "Wat krijg ik er voor?" Vroeg hij met zijn armen over elkaar geslagen, toen hij vroeg om wat water.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ramon grinnikte en deed de zonneklep naar beneden. Via daar keek hij naar zijn tweelingzus.
    "He, norma zit ik op de plek waar jij nu zit en heb ik precies hetzelfde," lachte hij, maar hij deed de leuning wel een stukje naar voor.
    "Ik hou van je hoor," zei hij met een lieflijk toontje, maar hij meende het wel.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony gooide zijn laatste dingen in de koffer, deed zijn rugzak op zijn rug en liep de trap af. Zijn hand ging nog even door zijn haren en zodra hij buiten was nam hij diep adem. Buiten zijn vond hij altijd fijn. "Ben er!" riep hij richting iedereen die buitenstond en hij keek naar zijn moeder. "Is er nog plek voor mijn koffer?" vroeg hij.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Meredith ziet dat Vincent al richting Stephen ging waardoor ze niet achter hem aan hoeft te gaan. Vervolgens ziet ze Anthony arriveren. " Je koffer past er nog in," zegt ze tegen hem als ze zijn koffer in de achterbak propt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hannah rolde met haar ogen toen hij de zonneklep omlaag deed om haar aan te kijken. Het kon soms zo'n etter zijn. "Ja tuurlijk " zei ze sarcastisch toen hij zei dat hij wel van haar houdt. 'hou ook van jou." vervolgde ze met sarcastisch toon en leunt met haar hoofd tegen het glas van 't raam.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 17:13 ]

    Micheal sloeg zijn armen over elkaar en keek strak voor zich uit. Hij was dus blijkbaar ongewenst hier, wat hij hier dan ook deed was een raadsel voor hem. 'Weet je... Als je mij niet wilt hebben hier mocht je me ook wel thuis laten.' mompelde hij


    El Diablo.

    Stephen hoorde zijn broer niet, aangezien hij nog steeds aan het slapen was. Hij verplaatste zich even, waardoor zijn kussen en deken op de grond vielen. Stephen schrok wakker en keek zijn kamer rond. Hij realiseerde zich dat het de deken en het kussen waren, waarna hij zich weer liet vallen en zijn ogen nogmaals sloot.


    That is a perfect copy of reality.

    Kelsey zuchtte nog eens en het was weer ergernis. "Of we doen allemaal gezellig en aardig dan is het ook weer klaar." zei ze met een stem die ietsjes omhoog schoot, wat gebeurde als ze langzamer op de rand kwam van boos worden. "Michael jij had sommige dingen niet moeten zeggen en pap jij moet begrijpen dat we blij voor je zijn, maar is er iets met een diner mis waar we iedereen zouden ontmoeten?"


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Vincent leek geen reactie te krijgen en zuchtte geërgerd zoals iedere puber wel doet voordat hij met tegenzin weer de trap op sjouwde en op de deur van Stephens kamer bonste. "Steph ! Wil je nog op vakantie of wat?" zonder op een antwoord van zijn kleine broer te wachten deed Vince zijn deur al open om de jongen slapend aan te treffen, hij kon zichzelf wel facepalmen maar wist dat hij vast hetzelfde had gedaan. "Steph!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sophia was ondertussen weer half wakker geworden. Haar oortje was uit haar oor gevallen en het enigste wat ze Kelsey hoorde zeggen was diner. Sophia schoot overeind en riep "Eten? Wie, wat, waar?" En keek om zich heen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 18:40 ]


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Nova rolde met haar ogen toen Vince naar boven krijste of Steph wist waar zijn "heilige" hoodie was. Ze glimlachte kort naar Anthoney en liep toen achter Vince aan naar boven. Eenmaal in Stephs slaapkamer zag ze dat hij nog steeds sliep. Ze wist gelijk dat hij de avond er voor veel te laat was gaan slapen. 'Neem jij Doornroosje's koffer mee?' vroeg ze aan Vince. Zelf stapte ze op Stephs bed af en begon ze hem onder zijn voet te kietelen. 'Wakker worden, zonnestraaltje!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ''Weet ik veel,'' mompelde Brendan, ''pak het gewoon– ik heb je koffer helemaal voor jou in de auto gezet.'' Hij opende een van de deuren, zijn zusjes en zijn broer waren er nog steeds.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Stephen was in een lichte slaap, waardoor hij het gebons en geroep van zijn broer die nu voor zijn deur stond duidelijk hoorde. Hij opende een oog, maar sloot deze direct toen zijn broer al zijn naam roepende naar binnen stormde. Stephen draaide zich om naar de muur en bleef doorslapen. Tot Stephs' grote ergernis kwam zijn zus ook naar boven gewandeld. Hij hoorde wat ze tegen Vince zei, waarna hij niet veel later wat voelde kriebelen bij zijn voet. Hij trok zijn been omhoog en opende zijn ogen. Hij staarde zijn zus aan. "Ga weg," pruilde hij en hij greep het kussen van de grond, waarna hij dat over zijn hoofd gooide.


    That is a perfect copy of reality.

    Mack nam plaats naast zijn zusje op de bank om vervolgens zijn tablet weer op zijn schoot te leggen en zijn game weer op te starten.
    'Nou, fijn dat we het allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden.' Reageerde hij sarcastisch op zijn broer en zus. Hij had echt totaal geen zin in deze vakantie en was veel liever thuis gebleven. Wat zou hij daar moeten doen? Hij hoopte dat er daar wifi was.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman