• Op vakantie met de nieuwe vlam van je vader of moeder en hun aanhang, een vakantie om je stieffamilie te leren kennen, hoe zou je dat vinden? Twee nieuw gevormde families besluiten op vakantie te gaan naar Hawaii om daar hun banden te versterken. Ze overnachten in een prachtig tropisch park compleet met zon, zee, palmbomen en zand. Verder zijn er ook een aantal zwembaden en sportveldjes te vinden, haast onmogelijk om je te vervelen dus. Ook worden er groepsactiviteiten georganiseerd. Maar ja, klinkt het allemaal nog steeds zo goed als je er bent met mensen die je eigenlijk liever niet zou willen kennen?

    In deze MSV (ja, msv je leest het goed. Weetje nog, dat ene waarbij de lengte van de posts er niet toe deed.) gaat je personage samen met zijn nieuwe familie op vakantie naar het mooie hawaii. De families zien elkaar deze vakantie voor het eerst. Er zullen irritaties kunnen ontstaan tussen de broers en zussen, maar natuurlijk ook positieve relaties en genieten van de prachtige locatie kan natuurlijk ook altijd.


    verblijfplaats
    Er zijn twee grote huizen voor de families waarin een woonkamer, keuken, slaapkamers met bijbehorende badkamers zijn te vinden. Verder is er een gezamelijk buitenterras, zwembad, sportveld en strand. Ook zijn er vrije stoelen en sport materialen die zelfstandig gepakt kunnen worden. De ligging van de huizen is tropische natuur. Om naar een winkel, restaurant, wat dan ook te gaan moet er een kwartier gelopen worden.
    Ieder huis heeft één kamer met tweepersoonsbed en verder kamers met drie bedden, die natuurlijk ook bij elkaar te schuiven zijn.



    Uitleg MSV
    In deze topics staat uitgebreid beschreven wat een MSV is.
    Meespeelverhalen [MSV]

    Wetboek voor Meespeelverhalen


    De twee voornaamste regels:
    - Een MSV wordt in derde persoon en eenzelfde tijd geschreven.
    - Er is geen minimum- of maximum woordenaantal bij een MSV.
    Deze regels heb ik uit de huisregels van Q gehaald.


    Regels
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Alleen ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.


    Rollen

    familie 1
    gezin 1
    Eduard Mendez MonChevy

    Michael Caio Mendez(19) Valor
    Kelsey Stephanie Mendez(18) Ruelle
    Sophia Lauren Mendez(18) Littlepanda_
    gezin 3 - vol
    Robert Miller Duval

    Ruby Miller(16) MORTALKOMBAT
    Mack Miller(12) Duval
    Hannah Joann Miller(17) Sugar_Coated
    Ramon Rolf Miller(17) MonChevy
    Austyn Reginald Miller (18) DSprayberry

    familie 2
    gezin 2 - vol
    Christopher Ferron Sugar_Coated

    Kendall Isabella Palmer (18) Camhanaich
    Brendan Palmer (17) MORTALKOMBAT
    Maeve Andrea Palmer (15) Duval
    Keaton Isaac Palmer (18)naestivate
    Aiden Palmer (12) MonChevy
    gezin 4
    Meredith Polovina

    Vincent Lawrence Reynolds (16) Raccoon
    Stephen Reynolds (12) Syoxisia
    Charlie Georgina Reynolds(16) Valor
    Anthony Jacob Reynolds (17) Ruelle
    Nova Reynolds (17) Velaris

    De rpg begint op het moment dat de families in hun auto's stappen. De koffers worden in de auto's gezet en door de ouders wordt aangegeven wanneer de gezinnen vertrekken. Ze zullen naar het vliegveld rijden en daar zal dan ook het gezin zijn, waarmee ze een nieuwe familie zullen vormen. De andere gezinnen wonen ergens anders en zullen dus vanaf een ander vliegveld naar Hawaii vliegen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 19:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Vincent sloeg koppig zijn armen over elkaar heen "Nou en ,Nova. Ik heb die hoodie nodig om te trainen, zonder gaat dat gewoon niet " antwoorde hij kattig en sjouwde zijn spullen met moeite in de achterbak. "Zeg niet dat je die gitaar meeneemt, zo gaat de rit wel erg oncomfortabel zijn." mompelde Vine wat zeurend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als Hannah haar koffer in de auto heeft gezet gaat ze op de achterbank zitten en gaf Ramon die voorin zat opnieuw een geïrriteerde blik toen hij zijn stoel naar achter deed. "Ramon, doe ff normaal" zei Hannah en trok haar knieën op zodat ze kon zitten.

    Micheal hield zijn blik strak op hem gericht en nam nog rustig een trek, waarna hij de rook langzaam over zijn lippen liet gaan. 'Waarom mocht ik niet met Jackson mee naar Albufeira?' zei hij en hij haalde zijn wenkbrauw op. Dat zou veel leuker zijn in elk geval. 'Had ik in ieder geval geen twaalf jarig kind om me heen.'


    El Diablo.

    "Mijn god. Eigenwijs. Je hoeft niet met Mack om te gaan als je niet wilt, als je je maar gedraagd. En maak nu die peuk uit!" Eduard begon nu echt boos te worden en verhief zijn stem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophia was al het gezeur al zat. Ze keek op haar horloge hoe lang ze nu al in de auto zaten. Ze pakte haar oortjes uit haar rugzak en deed die in. Ze zette haar muziek op het hardst en deed haar ogen dicht. Langzaam dommelde ze weg en viel ze weer in slaap.


    Sometimes it's hard, but I will never give up.

    Nova's wenkbrauwen schoten omhoog. 'Het wordt daar niet kouder dan twintig graden en jij wilt gaan sporten in een hoodie?' vroeg ze op een ongelovige toon. 'Wat ben je van plan om te doen, maden kweken?' Ze was zelf ook wel van plan om wat te sporten daar, maar niet met een heel winterpak aan. Ze zou gewoon zwemmen, hardlopen op het strand of ergens een surfplank op duikelen. 'En die gitaar gaat wel mee. Ik houd hem zelf wel op mijn schoot, dus stop met mekkeren. ' Bovendien was zijm koffer zo te zien groter dan de hare.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kelsey staarde naar haar mobiel en merkte de gespannen sfeer. Haar tanden zetten zich in haar onderlip en bleef zich gewoon maar stilhouden, geen zin om enige ruzie te krijgen.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    'Of wat? Krijg ik anders straf? Mag ik het hotel niet uit? Boo hoo...' Micheal pruilt even en rolt vervolgens zijn ogen. 'Ik wou dat ik met mam en Chris mee kon' mompelde en hij nam nog een laatste diepe hijs voor hij de sigaret weg gooide, hij was toch op.


    El Diablo.

    "Ja ik had fat ook liever gewild, maar je moeder stond er op dat je met mij mee ging." Zo, dat was er uit. "Kunnen we nu stoppen met dat gemopper? Ik wil een gezellige vakantie." Eduard besloot Michael nu te negeren. Hij voelde zich er niet vrolijker door worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kelsey besloot ook maar een beetje muziek op te doen, ze pakte haar oordopjes en deed deze in de mobiel, die nog in haar hand lag. Vervolgens ging ze naar Spotify en zette een van haar afspeellijsten aan. Ze deed enkel het linkeroordopje in en zuchtte even. "We mogen toch wel zelf weg?" vroeg ze.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Micheal liet een koud lachje horen. "Ik begrijp opeens heel goed waarom mam van je wou scheiden.' Zei hij kil en hij zette de radio hard aan. Vervolgens zakte hij wat onderuit en begon zijn vrienden te appen.


    El Diablo.

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Stephen lag omgekeerd in zijn bed, met zijn kussen en zijn dekbed over het bovenste gedeelte van zijn lijf heen te slapen. De wekker had hij gemist. Het gepraat van zijn familie en het geluid dat ze produceerde ook. Stephen was veel te laat gaan slapen, maar hij had nu eenmaal energie teveel. Vandaag zouden ze naar Hawaii gaan, om de nieuwe vriend van zijn moeder te ontmoeten? En zijn kinderen? Zoiets was het ja.


    That is a perfect copy of reality.

    Meredith merkt dat ze nog geen spoor van Stephen heeft gezien. Ze kijkt Nova en Vincent beiden aan. "Kan een van jullie Stephen vertellen dat hij zich snel moet klaarmaken. We moeten zo vertrekken.". Vervolgens pakt ze haar papieren om te kijken of ze alle reservaties heeft.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Eduard voelde een steek door zijn lichaam gaan.
    "Zeker," zei hij kort tegen Kelsey en hij zette de radio zachter. "Jullie mogen zelf ook weg." Hij had het stuur tussen zijn handen geklemd en hoopte dat het niet aan zijn stem te horen was dat Michael hem op een gevoelige snaar had geraakt. Hij had het beste met zijn kinderen voort, maar wilde dat ze respect hadden voor hun medemens. Daarom moest hij soms wat streng zijn, maar dat leken zijn kinderen, een in het bijzonder, niet te tolereren.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 16:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.