• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    HAHAHA dit moet een grap zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dit was een heftige droom.


    <3

    Godverdomme. Ik kon pas slapen rond 5 uur, zijn ze Godverdomme buuten bezig met die snoeidingen. Fackoff eikels
    Laat me slapen! (huil)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 8:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Reclamebots zijn echt mega vervelend.

    Hoofdpijn, can you not?

    I wrote. I wrote again. Put on songs, talked to you even though you weren't there, wrote your name down a thousand times over and over. Wrote stories, wrote poems, wrote letters. I tried everything. Yet the pain doesn't go away - not even a little bit. When will it go? When will it leave?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In plaats van 3 berichten na elkaar plaatsen in dezelfde minuut, kan je ook je bericht aanpassen.

    Ik ben de hele tijd boos, mijn vriend zeikt steeds en maakt grappen die me woedend maken. Hij moet echt eens kappen! Ik ben zo boos op hem en het ergste is... MIJN TELEFOON IS NOG KAPOT GEVALLEN. Ook heb ik erge ruzie met mijn ouders atm en ik heb erg hoofdpijn en buikpijn. Ik heb nergens meer zin in!


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    SOms zelf he.... zijn de vrienden van mijn vriend leuker dan hem! HIJ IS ZO VERVELEND DE LAATSTE TIJD


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    EN IK WIL CHOCOLA GVDDDDDD


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Ik wil iets slaan echt, mijn vriend maakte ook een prank... DAT HIJ GEVOELENS HAD VOOR EEN JONGEN EN NOG PERVY DINGEN MEE HD GEDAAN GVDDDD>>>> IK BEN ZO BOOOOOS


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Sigh.
    "Ik zal u het slachtoffer zelf geven" -mijn opa maar de persoon aan de telefoon.
    Eh, bedankt. Kan je ook een keer normaal doen?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 10:21 ]

    ik krijg stress van jou

    Waarom zit je nog steeds verdomde in mijn hoofd? Get out!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 10:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    PsychoYandere schreef:
    Ik wil iets slaan echt, mijn vriend maakte ook een prank... DAT HIJ GEVOELENS HAD VOOR EEN JONGEN EN NOG PERVY DINGEN MEE HD GEDAAN GVDDDD>>>> IK BEN ZO BOOOOOS


    ssshh


    i put the fun in funeral