• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Het voelt zo geweldig om keihard met AMLS mee te blèren.
    Love you loads, Gaz. <3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is nog erg warm buiten.

    Zo warm pfff


    26 - 02 - '16

    en eigenlijk zal er niets mee gedaan worden en blijven de pesters quasi-ongestraft, like always


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze speelt Death Twister met haar idool en reageert zoals ik ook zou reageren, omg
    Never have I related to an anime character this much


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alles doet zeer


    26 - 02 - '16

    Ik wil douchen. Maar dan maak ik mijn ouders wakker. Waarom moesten zij zo nodig de kamer naast de badkamer hebben? Vooral mijn moeder, de lichte slaapster...
    Eh. Dit irriteert mij lichtelijk.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoef degene die jou pijn doet niet te kennen. Behalve dan als ik hem in het gat mag gooien.

    Tuurlijk. Duwen, schoppen, gooien, wat jij wilt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het leuk om eens in de zoveel tijd mijn oude, onafgemaakte verhalen die niet op Q staan terug te lezen. (:

    Eens kijken hoe mijn wireless charger werkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet echt eens leren hoe ik met make-up om moet gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik mis mijn ex zo erg. Hoe doen mensen dit na een break up?

    Hoort mijn mobiel zo heet te worden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het fijn vinden als het niet altijd zo'n gezeik zou zijn om in te loggen bij AlieExpress.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zapdos schreef:
    Ik mis mijn ex zo erg. Hoe doen mensen dit na een break up?


    Niet. Het is fucking moeilijk. Ik heb twee weken niets gegeten, niet geslapen en ben totaal niet productief geweest. Ik ben nu een jaar verder en begin er nu pas overheen te komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.