• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    MonChevy schreef:
    (...)

    Niet. Het is fucking moeilijk. Ik heb twee weken niets gegeten, niet geslapen en ben totaal niet productief geweest. Ik ben nu een jaar verder en begin er nu pas overheen te komen.

    For real? O my god, dat wordt nog wat.. productief ben ik ook niet. ik ben hooguit 4 keer buiten geweest sinds het uit is..

    Mijn mobiel wordt ook altijd gloeiend heet bij het opladen. Al deed ie dat in het begin nooit.. misschien kan je het even navragen bij een mobielzaak?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 0:06 ]

    Aan de egel die nu al ruim een uur op ons terras rondhangt en klinkt alsof hij stikt: wees alsje-, alsje-, alsjeblieft een egel die gewoon enorm rare geluiden maakt tijdens het eten van dikke slakken of zo, en niet een eentje die we morgen dood aantreffen. (no_chears)

    Ik heb deze maand al meer dan voldoende machteloos toegekeken terwijl kleine beestjes langzaam stierven, dankje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MonChevy schreef:
    (...)

    Niet. Het is fucking moeilijk. Ik heb twee weken niets gegeten, niet geslapen en ben totaal niet productief geweest. Ik ben nu een jaar verder en begin er nu pas overheen te komen.


    Damn nu voel ik me al helemaal een emotieloze zak :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zapdos schreef:
    (...)
    For real? O my god, dat wordt nog wat.. productief ben ik ook niet. ik ben hooguit 4 keer buiten geweest sinds het uit is..

    Mijn mobiel wordt ook altijd gloeiend heet bij het opladen. Al deed ie dat in het begin nooit.. misschien kan je het even navragen bij een mobielzaak?


    Ik heb het heel, heel zwaar gehad. Het is bij ons ook via de telefoon (bellen. We woonden 3 uur van elkaar) uit gegaan en het was voor mij heel onverwacht, gezien de omstandigheden waar ik in zat. Ik trok het echt niet en heb serieus ook over de dood nagedacht. Niemand wist dit echter.



    Komt blijkbaar door de wireless charger. Ik ga hem dus niet in de nacht erop leggen, want mijn mobiel was nu, na 10 minuten, al boven de 40 graden. Dan maar gewoon laden en op de wireless charger wanneer ik er toezicht op heb.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 0:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Ik heb het heel, heel zwaar gehad. Het is bij ons ook via de telefoon (bellen. We woonden 3 uur van elkaar) uit gegaan en het was voor mij heel onverwacht, gezien de omstandigheden waar ik in zat. Ik trok het echt niet en heb serieus ook over de dood nagedacht. Niemand wist dit echter.



    Komt blijkbaar door de wireless charger. Ik ga hem dus niet in de nacht erop leggen, want mijn mobiel was nu, na 10 minuten, al boven de 40 graden. Dan maar gewoon laden en op de wireless charger wanneer ik er toezicht op heb.

    Ah, het is echt kut als het zo uit moet gaan. En al helemaal als het niet goed met je gaat.
    Gedachten dat ik er beter niet meer kan zijn vliegen regelmatig door mijn hoofd.. al denk ik niet dat ik dat ooit echt zou doen. Ik hoop het niet tenminste.

    Ja, blijf daar inderdaad maar bij. Je weet maar nooit.

    Ik wil m'n emoties soms gewoon uit kunnen zetten, want man wat kan ik belachelijk overgevoelig zijn. Mweh.


    26 - 02 - '16

    zoooo moeeee ik haat het strand


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Ah, het is echt kut als het zo uit moet gaan. En al helemaal als het niet goed met je gaat.
    Gedachten dat ik er beter niet meer kan zijn vliegen regelmatig door mijn hoofd.. al denk ik niet dat ik dat ooit echt zou doen. Ik hoop het niet tenminste.

    Ja, blijf daar inderdaad maar bij. Je weet maar nooit.


    Ja, die gedachten zijn klote. Ik heb wel een keer geroepen dat ik niet meer wilde leven (toen het net uit was), en toen is mijn moeder boos geworden en heeft gezegd dat ik dit wel vaker mee ga maken als er een relatie verbroken wordt. Nou nee bedankt, ik neem alleen nog een relatie als die persoon de ware voor me is en me echt neemt zoals ik ben. Ik wil dit niet nog een keer. Maar ik ga sowieso niet trouwen, ik zeg nee xd

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 0:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wist dat ik niet naar die BBQ had moeten gaan. Ik voel me echt niet lekker. Ze was dan wel zo lief het vlees gescheiden te bakken, maar het lag alsnog op een plaat, dus het vet heeft kunnen mengen. Hopelijk ga ik niet kotsen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geef me alsjeblieft meer van die zoutige tienertranen van je. Het is stiekem best leuk om toe te zien hoe elke vent je afwijst, nadat jij claimde hot as shit te zijn. You deserve it.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee, we gaan niet weer een nacht verspillen aan anime kijken. Ik moet morgen dingen doen, doh.
    inclusief 2 uur fietsen ugh ik ga dood.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    Caution first, always.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Stilte, kom terug. Ik heb je nodig.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben net wakker en ik ben nu al dood misselijk door de warmte.


    — Inner peace, it's hard to find. —