• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Zapdos schreef:
    Kan iemand ff zeggen of The Scorch Trials eng is en jump scares heeft? Ik haat enge films om deze tijd.

    Ik vond hem heel eng, omdat ik niet van zombie-achtige wezens houd. En jumpscares... een paar. Denk twee of drie. Maar hij is wel goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ik vond hem heel eng, omdat ik niet van zombie-achtige wezens houd. En jumpscares... een paar. Denk twee of drie. Maar hij is wel goed!


    Die zombies waren sowieso eng, damn. Enger dan Walkers.


    Your make-up is terrible

    I definitely lost all trust in men now.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil m'n gezonde, niet continu over artsen zeurende vriendin terug. Fuck you, ziektes.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik weet ook waar ik sta bij mijn beste vriendin. Leuk hoor.

    And can this guy die already? c:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    Ik vond hem heel eng, omdat ik niet van zombie-achtige wezens houd. En jumpscares... een paar. Denk twee of drie. Maar hij is wel goed!

    Assassin schreef:
    (...)

    Die zombies waren sowieso eng, damn. Enger dan Walkers.

    O, fuck me. Ik blijf nog wel ff verder kijken tot het me echt te eng word. Nu valt het me nog mee. Maar ik zit pas op de 40 minuten.

    Zapdos schreef:
    (...)
    O, fuck me. Ik blijf nog wel ff verder kijken tot het me echt te eng word. Nu valt het me nog mee. Maar ik zit pas op de 40 minuten.


    In de garage word het wel wat enger, of verlaten winkelcentrum, wat het ook was.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen opties meer om me minder slecht te voelen damm, halp.

    MonChevy schreef:
    (...)

    In de garage word het wel wat enger, of verlaten winkelcentrum, wat het ook was.

    Jij had em al gezien toch? Anders spoiler niet openen
    Ben nu bij het deel waar de eerste dood gaat, die open geklauwd was door de zombies. Ik kijk zelfs al in klein scherm (':

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 22:31 ]

    Zapdos schreef:
    (...)
    Jij had em al gezien toch? Anders spoiler niet openen
    Ben nu bij het deel waar de eerste dood gaat, die open geklauwd was door de zombies. Ik kijk zelfs al in klein scherm (':


    Nu is het wel even kalm, groot scherm aan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zweer het. Ik moet jou niet tegenkomen in real. Want asfkahfmsn


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Nu is het wel even kalm, groot scherm aan!

    Holy fuck, ik schrok me kapot van die zombie aan die ketting in dat garage gedoe nadat Minho geraakt is door bliksem. Klein scherm weer dus XD

    Hehehhee, ik heb mijn mouse cursor veranderd in een bak met ramen. The love I have for those Asian things <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    My feet are moist.


    What would Emma do?

    Omfg deze Fallout bug maakt me zo fucking kwaad.


    Caution first, always.