• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Wauw, ik heb net met mijn zusje gepraat. Het ging wel vooral over haar kind, maar het is in ieder geval iets sinds 4 maanden.

    Ik ben gewoon niet onzichtbaar. Wow.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mag ik even normaal ademen, dank u wel

    Wauw, ik droomde dat ik had gewonnen maar dat ik al die speciale dingen ineens op Howrse had, please nooo :'D

    Vanmiddag bloedprikken. Mweh


    26 - 02 - '16

    Vanavond gaan we BBQ hebben bij mensen. Pappa heeft doorgegeven dat ik allergisch ben voor varkensvlees, dus ik hoop dat ze ook respect hebben dat ik geen vlees eet waar dezelfde spatel of ding voor is gebruikt als dat voor varkensvlees is gebruikt. Alleen de sappen maken me al misselijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Need water.


    What would Emma do?

    Nee, please. Buzzfeed, stop met de "plus size women in sheer clothing". Als mensen met ondergewicht dat zouden doen, is het niet 'mooi' en 'stoer'.

    // Ik kan deze hitte echt niet aan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 12:58 ]

    Ooeeeeh, stoer hoor dat je zo vroeg naar die bands luisterde * kuchum *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oooh de ijscokar rijdt weer door de straat. c:

    Ik kan tot 17000 18000 hertz horen, oké? Is dat normaal?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 13:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom dragen mensen met dit weer in godsnaam een lange broek?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Waarom dragen mensen met dit weer in godsnaam een lange broek?

    Omdat ze geen korte broek willen dragen (: ik draag nooit een korte broek.

    Het is veel te warm, ik heb veel te slecht geslapen en de mensen vinden het hoog nodig om bij me te komen zeuren over dingen waar ik echt geen interesse in kan vertonen.


    Tears are words the heart can't say.

    Zapdos schreef:
    (...)
    Omdat ze geen korte broek willen dragen (: ik draag nooit een korte broek.


    Ik heb het al superheet in een jurkje xd. Maar dan zijn er alsnog dunnere lange broeken, alleen ik zie bijna alleen maar spijkerbroeken of zwarte broeken. Dat is toch veel te warm als het 30 graden is +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered