• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Soms mis ik Zoop opeens.
    Om kwart over drie in de ochtend. Wtf.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 3:17 ]


    Caution first, always.

    Het is veel te vroeg om als normaal mens te functioneren.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu moet ik hetzelfde hoofdstuk DRIE keer schrijven en mijn muziek doet het alleen als ik in een bepaalde houding zit en absoluut niet beweeg en het is veel te vroeg en ik ben niet goed in ochtenden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik heb gewoon geen zin in werk maar mijn benen KUNNEN niet naar werk au wtf


    i put the fun in funeral

    En toen was ik home alone voor twee uurtjes maar durfde ik geen eten te pakken. Oops. Dan maar in bed blijven liggen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het wordt 32 graden vandaag en ik mag examen gaan maken met een lange broek, in een lokaal waar het snikheet gaat zijn. Fantastisch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb echt een rare stoornis waarbij ik echt een gruwelijke hekel kan hebben aan verkleinwoorden.

    Krolock schreef:
    Ik heb echt een rare stoornis waarbij ik echt een gruwelijke hekel kan hebben aan verkleinwoorden.


    OMG me too.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat kunnen mensen toch een irritante egoïsten zijn. SO WHAT ALS IEDEREEN DIE FOTO'S MAG GEBRUIKEN?


    What would Emma do?

    Oeh, voor het eerst in lange tijd weer wentelteefjes ^^
    Behalve dat mn stiefvader per ongeluk vchilipeper erin heeft gegooid ipv kaneel...


    Stenenlikker

    Ik heb echt geen zin in vandaag. Hopelijk blijven we na die tijd niet te lang koffie drinken. En er is geen kerkdienst, maar alleen een gedichtje, dus zo lang zal het wel niet duren.

    Krolock schreef:
    Ik heb echt een rare stoornis waarbij ik echt een gruwelijke hekel kan hebben aan verkleinwoorden.


    Ah joh! Ik kan niet tegen etende mensen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elke keer als ik wil dat mijn moeder 's morgens mijn haar verft, gaat ze wat doen. Gisterochtend kwam er een familielid langs, vanochtend moest ze op ziekenbezoek. MAAR MIJN HAAR? Ik kan niet met dit haar op vakantie. x_x Morgenochtend ben je ook al weg.


    Your make-up is terrible

    Fijn een uur niksen. School: fix je shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vraag me nog steeds af of ze me nou negeerde of dat het internet slecht is, want ze heeft nu nog niet gereageerd en is ook niet online (geweest) of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.