• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Nu nog heel lang wachten op deel 3. Meh, beter schieten ze op met filmen en gebeuren er niet meer ongelukken op de set.

    // Nu maar slapen, morgen een begrafenis en daarna ook nog naar de diëtiste.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 23:56 ]

    Zapdos schreef:
    Nu nog heel lang wachten op deel 3. Meh, beter schieten ze op met filmen en gebeuren er niet meer ongelukken op de set.


    Nou, laat Dylan eerst maar volledig herstellen. Dus niets opschieten :')
    Hij is wel weer in spot, maar moet nog altijd rustig aan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    omg mijn zusje is gek bezig

    Ik zou echt niet moeten rondsnuffelen tussen oude fanfic bookmarks want 1. ik heb niks meer met Sherlock en 2. hoe de fuck wil ik ooit genoeg zelfvertrouwen krijgen om een goed en pijnlijk einde te schrijven als ik eraan herinnerd word dat Alone on the Water bestaat

    fuckin

    fuck


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Wat heb je gedaan deze vakantie?"

    "Dik worden."


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    "Wat heb je gedaan deze vakantie?"

    "Dik worden."


    A

    MEN


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je mag echt geen mening meer hebben op internet. What the fuck. Ik ben het helemaal met hem eens. Ik snap ook niet wat er aantrekkelijk is aan vrouwen met een sixpack en gespierde armen en benen.

    Wiarda schreef:
    Ik zou echt niet moeten rondsnuffelen tussen oude fanfic bookmarks want 1. ik heb niks meer met Sherlock en 2. hoe de fuck wil ik ooit genoeg zelfvertrouwen krijgen om een goed en pijnlijk einde te schrijven als ik eraan herinnerd word dat Alone on the Water bestaat

    fuckin

    fuck


    Ik las laatst opeens Supernatural fanfic en zat daar ook zo van, waarom eigenlijk, en tegelijkertijd, holy shit, dus ik voel je pijn.

    ---

    Ik weet niet precies wat het omslagpunt was tussen willekeurige buurman/vriend van mijn vader die ik best kan tolereren en man die mij de creeps bezorgt gewoon door ergens in mijn buurt te zijn, maar jep, ik zou het niet erg vinden als die sigaar nu op was en je naar huis vertrok, eigenlijk, sorry.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'm in love with this clip. Het is TE goed <3

    Dan maar zo

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ik las laatst opeens Supernatural fanfic en zat daar ook zo van, waarom eigenlijk, en tegelijkertijd, holy shit, dus ik voel je pijn.

    ---

    Ik weet niet precies wat het omslagpunt was tussen willekeurige buurman/vriend van mijn vader die ik best kan tolereren en man die mij de creeps bezorgt gewoon door ergens in mijn buurt te zijn, maar jep, ik zou het niet erg vinden als die sigaar nu op was en je naar huis vertrok, eigenlijk, sorry.

    Jaaaa, ugh. Soms raak ik best gefrustreerd van fanfictions die heel goed geschreven zijn, want eens in de zoveel tijd dan kijk ik naar mijn eigen werk en denk ik 'yep, dat is best goed' maar het is nooit goed tot het punt van huilen en idk, ergens onderweg heb ik mezelf aangepraat dat huilen het einddoel is?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment dat ik het zwaar heb, niemand die het ziet en ik al gelijk een bezorgde blik van de kat krijg doordat hij de enige is thuis die echt om me geeft <3
    Pim, je bent geweldig (en soms een klootzak, maar daar ben je iig eerlijk over haha)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:40 ]


    26 - 02 - '16

    Peter R de Vries why. Pls stop nou. 'Sjerlek' Holmes? :')


    Caution first, always.

    Ik ben benieuwd of ik überhaupt iets aangekomen ben. Zal wel niet in zo'n korte tijd.

    // "binnen 5 werkdagen antwoord"
    Well, het is nu bijna 2 weken later..

    [ bericht aangepast op 24 aug 2016 - 0:58 ]

    Lekker het busstation in Eindhoven een mooi kleurtje gegeven :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zompige kebab om drie uur in de nacht maakt me gelukkiger dan zou moeten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)