• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 21:03 ]

    Nog zeker een maand tot ik arriverderci zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Die zombies waren sowieso eng, damn. Enger dan Walkers.


    Het zijn toch niet echt zombies? Want ze zijn niet dood maar gewoon heel erg geestelijk ziek. In de boeken noemden ze Cranks als ik het mij goed herinner (het is al meer dan ene jaar geleden dat ik het las).

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 23:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Het zijn toch niet echt zombies? Want ze zijn niet dood maar gewoon heel erg geestelijk ziek. In de boeken noemden ze Cranks als ik het mij goed herinner (het is al meer dan ene jaar geleden dat ik het las).


    Ja, volgens mij ook. Maar dat valt ook onder zombies. 8D

    Ik wil gewoon een spin off waarin Teal'c de aarde ontdekt. D:


    Your make-up is terrible

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Het zijn toch niet echt zombies? Want ze zijn niet dood maar gewoon heel erg geestelijk ziek. In de boeken noemden ze Cranks als ik het mij goed herinner (het is al meer dan ene jaar geleden dat ik het las).

    In de eerste film hadden ze het over de Flare en toen werden mensen mentaal ziek en gingen ze dus canibalistische dingen vertonen. Dus ik denk dat het een combinatie is, aangezien ze er ook super eng uitzien. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze hoofdpijn is zo vervelend

    Hahahaha.... wat?:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom wil/kan niemand voor me werken zaterdag I hate this ugh D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Youtube filmpjes in lijstjes werken wel normaal en ontregelen niets.
    Nog steeds geen algemeen topic zie ik. Hmm. Zelf maar doen? Hopelijk vinden de mods dat niet erg.

    // Ik ga morgen echt geen lucht krijgen als het zo benauwd wordt. 30 graden en 90% luchtvochtigheid. Damn.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 23:31 ]

    "All you need is love."

    Me: Okay. I'll take over your Oxygen if you don't mind! Clearly you don't need it!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 23:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pizza zou zoveel goedmaken nu.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Pizza zou zoveel goedmaken nu.


    Yessss.


    Your make-up is terrible

    Deze anime is een mindfuck.

    But hey, the intro is the best


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik krijg eigenlijk best trek van mijn ramen cursor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoi Michael, leuk dat jij ook van fietsen houd en ook graag een keer een fietsvakantie wilt doen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 23:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)
    In de eerste film hadden ze het over de Flare en toen werden mensen mentaal ziek en gingen ze dus canibalistische dingen vertonen. Dus ik denk dat het een combinatie is, aangezien ze er ook super eng uitzien. ^^


    ik heb alleen de boeken gelezen. Hoewel ik wel had begrepen dat de film compleet anders is. Hoe dan ook is het inderdaad een virus waardoor cranks ontstaan. Er was een reden waarom ze er zo eng uitzien maar ik weet niet meer wat.


    "Ignite, my love. Ignite."