• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MonChevy schreef:
    Weet je, laat iedereen maar oprotten. Ik haat iedereen, doei. Fuckers. (finger)

    What's wrong?

    Wees niet zo snel op je kut getrapt zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    haaaaa


    i put the fun in funeral

    Ik ben echt zo'n sukkel, ik lach mezelf echt hard uit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb hier op mijn kamer een doosje met taartdecoratie staan, met van die gekleurde balletjes en super suikerige hagelslag in wit en oranje en roze, en ik dénk dat ik met twintig oud genoeg ben om te weten dat ik er niet gelukkig van zal worden als ik dat spul gewoon zo in mijn mond giet, maar ik krijg toch steeds meer het idee dat ik het misschien empirisch moet testen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog 18 uur en dan is mijn droom eindelijk verwezelijkt en heb ik een piano whooooeeeeee (dance)(yeah)

    Au au au. Ik probeer je te negeren, maar je bent echt heel gemeen buikpijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Als je een samenvatting maakt van iets wat 3000 woorden is, en de samenvatting is 1300 woorden is het geen fucking samenvatting XD

    Volgens mij zoeken mijn ouders gewoon dingen om over te zeuren. Als ze die niet vinden, gaan ze net zo lang lopen fucken tot ik mijn emoties niet meer in bedwang kan houden en dan krijg ik de volle laag dat ik maar zwaardere medicatie moet slikken. Nee, misschien moeten jullie maar in therapie met zulke zware medicatie zodat jullie iedere dag zo ontiegelijk moe zijn dat zelfs met de hond wandelen al teveel is. Dit is geen leven. Zo zouden jullie ook niet willen leven, dring het dan ook niet aan mij op godverdomme!


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Volgens mij zoeken mijn ouders gewoon dingen om over te zeuren. Als ze die niet vinden, gaan ze net zo lang lopen fucken tot ik mijn emoties niet meer in bedwang kan houden en dan krijg ik de volle laag dat ik maar zwaardere medicatie moet slikken. Nee, misschien moeten jullie maar in therapie met zulke zware medicatie zodat jullie iedere dag zo ontiegelijk moe zijn dat zelfs met de hond wandelen al teveel is. Dit is geen leven. Zo zouden jullie ook niet willen leven, dring het dan ook niet aan mij op godverdomme!


    Dat eerste, precies dat eerste


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word hier zo gestrest door.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Volgens mij gaat dit een heel chill schooljaar worden. De klasgenoten die ik vandaag wat beter heb leren kennen zijn echt zo aardig en de opdrachten zijn op zich wel leuk en redelijk eenvoudig voor mij. Als ik dit jaar de P niet haal dan mag ik toch echt wel eens bij mezelf na gaan of ik dan toch niet té lui ben. Maar ik ga er gewoon van uit dat het me gaat lukken.

    En zaterdag ga ik naar Soldaat van Oranje en ik heb er best een lange tijd naar uitgekeken. Zo veel zin.

    Mijn oma mist mijn ex. Ja, ik ook. Ik ook.

    Verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Meid, koop een dagboek.


    Caution first, always.