• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ok, eigenlijk viel het allemaal toch wel mee en heb ik een best toffe klas.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lel, de grote lijnen van mijn verhaal veranderden langzaamaan van een meisje dat in een relatie gedwongen werd, naar een liefdevolle relatie. Ik faalde weer eens met dit idee, maar ik kan hier ook wel mee werken. (: Tijdens het schrijven zelf verandert het toch wel weer.

    Quality time met mijn moeder.. zeldzaam maar altijd leuk (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wie gaat er schoolboeken kopen en vergeet het geld? Le moi. Hoe ga ik ooit mijn examens halen als dit het begin van het jaar is?:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien moet je eens stoppen met iedereen zo af te snauwen.


    <3

    Echt geen zin in morgen, dan is mijn leven weer over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whoop, ramen en horren zijn schoon. Nu de rest nog ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Frisk schreef:
    Jerry, je bent homo en dat is oké, maar Ben is dat duidelijk niet en dat is ook oké! Dus laat je romances maar zitten.

    Ik weet niet wat je probeert maar Ben & Jerry's is mijn favoriete soort ijs en waag het eens mijn favoriete ijs op te breken

    edit nu heb ik zin in Ben & Jerry's en dat is niet oké want de enige reden waarom ik het wil is omdat ik me slecht voel over het feit dat morgen school weer begint en ik geen zin heb in school

    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 15:19 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weet je, pleur lekker en eind heen. Ik ga nooit meer naar jou luisteren, mens dat zich mijn moeder noemt. JE. KUNT. DE. POT. OP.
    Ja, jij hebt de sfeer gisteren verneukt, maar ik krijg de schuld? Ach fuck off dikke kut! Steek me gewoon dood of zo, ben je van me af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat je probeert maar Ben & Jerry's is mijn favoriete soort ijs en waag het eens mijn favoriete ijs op te breken

    edit nu heb ik zin in Ben & Jerry's en dat is niet oké want de enige reden waarom ik het wil is omdat ik me slecht voel over het feit dat morgen school weer begint en ik geen zin heb in school


    This, ugh. Ik wil m'n bed in kruipen en me inrollen in mijn dekens met een berg eten, mijn laptop en een paar boeken :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan iemand mij om brengen, ik ga het zelf toch niet kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kortom, deze zielepoot ziet het allemaal even niet meer zitten en wil gewoon onder de dekens kruipen voor een eeuwige slaap, want zij weet niet meer wat ze nu moet.

    Weet je, laat iedereen maar oprotten. Ik haat iedereen, doei. Fuckers. (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stomme haren die na één dag terug groeien.

    MonChevy schreef:
    Weet je, laat iedereen maar oprotten. Ik haat iedereen, doei. Fuckers. (finger)

    But I like youu

    Na mijn verjaardag ben ik weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.