• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik sta hier al een half uur in de fucking regen te wachten. Doe die klote deur open of ik ga wenen.


    What would Emma do?

    Ik ben blijkbaar een uur te vroeg. D': Ik heb het zo koud nu.


    What would Emma do?

    Geen zinnn


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Antwoord mij docent. Ik wil weten of ik 6 septemver vrij moet vragen of dat we die dag vrij zijn. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zo fijn gedroomd. :3 Helaas was het niet echt. Andy is veel te knap, maar ik wil hem niet delen met 3 blonde bimbo's.

    Soms kan ik best blij worden van kleine dingen, andere dagen zo de hele wereld moeten veranderen van mentaliteit om mij blij te krijgen. Als ik niet dringend weer als een normaal persoon ga leren slapen, gaan er nog wereldrampen gebeuren vrees ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Wauw, ik ben dus echt een last :/

    Did I said already that I hate mosquitoes? I still hate them.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, allemaal jammer, maar ik heb 6 september een belangrijke afspraak bij de psycholoog en psychiater dus ik ga niet komen.
    Als we nou 1A nog waren had ik geen lessen hoeven te missen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een verrassing toch! Ik heb mijn verslag nog niet af en moet naar school. Ik zeg wel dat ik heb vanavond opstuur.

    Ohja, MORGEN EERSTE STAGEDAG. Ik hoop dat ik eindelijk een leuke stage heb, want nog een jaar vervelen kan ik echt niet aan. Dan ga ik langzaam sterven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hopen op een mirakel vandaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    IK VERVLOEK JE NAGELLAK! Nu moet ik helemaal overnieuw beginnen! :@


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik moet mijn andere verhaal compleet loslaten als ik deze namen wil gebruiken O:
    Andy was de vader van Vanessa, maar nu wil ik de naam gebruiken voor iemand die de vrouw van een Andy is in een ander verhaal.
    Ugh, ik moet nodig andere namen gebruiken en ze niet meer recyclen.

    Ik snap niet waarom ik zoveel pageviews erbij krijg als ik zo weinig users erbij zie staan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Holy shit dat zijn dure boeken 0.0


    Happy Birthday my Potter!