• Beginpost komt later, want mobiel :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Wat is Olaf toch woest aantrekkelijk. Dat maakt mijn dag toch een beetje goed ;3


    26 - 02 - '16

    Het negende uur is iets dat op geen enkele middelbare school echt werkelijk ingezet zou moeten worden, laat staan voor vrIJWEL IEDERE DAG


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het negende uur is iets dat op geen enkele middelbare school echt werkelijk ingezet zou moeten worden, laat staan voor vrIJWEL IEDERE DAG


    Het negende uur? Wat is dat precies? :/


    26 - 02 - '16

    Van sommige berichten voel ik me zo aangesproken. Maar dat zal wel niet en anders whatever, de personen die dat doen zijn echt niets beter (:

    Zapdos schreef:
    Van sommige berichten voel ik me zo aangesproken. Maar dat zal wel niet en anders whatever, de personen die dat doen zijn echt niets beter (:


    Well, dat heeft denk ik bijna iedereen wel. Ik tenminste wel :/


    26 - 02 - '16

    Dingen uitstellen is echt iets wat ik af moet leren...
    Dus Monique: vanavond ga je weer schrijven!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Well, dat heeft denk ik bijna iedereen wel. Ik tenminste wel :/

    Ik ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaargh! Dikke snul! Frustratie alom nu. Plezant dat je mijn laptop eerst anderhalve week stof laat vergaren in de winkel voordat je hem voor 3-4 weken opstuurt naar Brussel. Slechte service en zodra ik hem terug krijg, ga je het ook horen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Van een klasgenoot had ik júíst verwacht dat ze 20 zou zijn terwijl ze 17 blijkt te zijn... en mensen vinden mij juist jonger lijken terwijl ik 20 ben. Dang. :')

    Scandal schreef:
    Aaargh! Dikke snul! Frustratie alom nu. Plezant dat je mijn laptop eerst anderhalve week stof laat vergaren in de winkel voordat je hem voor 3-4 weken opstuurt naar Brussel. Slechte service en zodra ik hem terug krijg, ga je het ook horen...


    Och god. Dat is zo fucking hatelijk. Momenteel zit ik bij een telefoon provider die me koud laat zitten. Mweh. Zo maar eens een deal gaan zoeken bij een ander, want ik mag binnenkort toch overstappen :W


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Het negende uur? Wat is dat precies? :/

    Op mijn school is dat het uur van 16:10 u tot 17:00 u. In de afgelopen jaren was het achtste uur (tot 16:10) zeg maar het 'late' uur, maar aangezien ze dit jaar aan het verbouwen zijn is het rooster fucked up en moet iedereen nu tot vijf uur op school blijven op iets teveel dagen en ugh, waarschijnlijk zijn er zat mensen die het erger hebben maar mijn aandachtsspanne houdt het niet echt uit van half negen tot vijf uur. ><

    Erger nog voor de mensen die uit Hoorn moeten komen overigens, want dat betekent dat ze rond een uur of kwart over zeven/half acht hun huis uit moeten en pas weer kwart over zes/half zeven thuis zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Op mijn school is dat het uur van 16:10 u tot 17:00 u. In de afgelopen jaren was het achtste uur (tot 16:10) zeg maar het 'late' uur, maar aangezien ze dit jaar aan het verbouwen zijn is het rooster fucked up en moet iedereen nu tot vijf uur op school blijven op iets teveel dagen en ugh, waarschijnlijk zijn er zat mensen die het erger hebben maar mijn aandachtsspanne houdt het niet echt uit van half negen tot vijf uur. ><

    Erger nog voor de mensen die uit Hoorn moeten komen overigens, want dat betekent dat ze rond een uur of kwart over zeven/half acht hun huis uit moeten en pas weer kwart over zes/half zeven thuis zijn.


    Oh god, dat is echt klote T-T


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Op mijn school is dat het uur van 16:10 u tot 17:00 u. In de afgelopen jaren was het achtste uur (tot 16:10) zeg maar het 'late' uur, maar aangezien ze dit jaar aan het verbouwen zijn is het rooster fucked up en moet iedereen nu tot vijf uur op school blijven op iets teveel dagen en ugh, waarschijnlijk zijn er zat mensen die het erger hebben maar mijn aandachtsspanne houdt het niet echt uit van half negen tot vijf uur. ><

    Erger nog voor de mensen die uit Hoorn moeten komen overigens, want dat betekent dat ze rond een uur of kwart over zeven/half acht hun huis uit moeten en pas weer kwart over zes/half zeven thuis zijn.


    Vanaf volgende week zit ik weer een dag in de week van half 9 tot 18 en voor de rest heb ik van 12 (geloof ik) tot 21 uur les. Je hebt het niet zo slecht vind ik. Zou best willen ruilen.
    Er zijn bij mij mensen pas thuis rond 20 als we tot 18 les hebben en rond 22/23 als we tot 21 les hebben. Echt erg, maar eigenlijk weet je wat je te wachten staat als je een opleiding kiest, dus ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    (...)

    Vanaf volgende week zit ik weer een dag in de week van half 9 tot 18 en voor de rest heb ik van 12 (geloof ik) tot 21 uur les. Je hebt het niet zo slecht vind ik. Zou best willen ruilen.
    Er zijn bij mij mensen pas thuis rond 20 als we tot 18 les hebben en rond 22/23 als we tot 21 les hebben. Echt erg, maar eigenlijk weet je wat je te wachten staat als je een opleiding kiest, dus ja.

    Bij een opleiding vind ik het toch iets anders, eigenlijk. Ik leef met je mee hoor, en ik heb al helemaal geen zin in een wie heeft het slechter wedstrijd (want ik wilde ook alleen maar even klagen eigenlijk en ik had al gezegd dat anderen het ongetwijfeld erger hebben), maar ik baal vooral hiervan omdat helemaal niemand op mijn school het gewend is om tot zo lang door te moeten - de leerlingen niet, maar ook de docenten niet, wat betekent dat we eindigen met een hele hoop leerlingen die dan het negende uur moeten doorbrengen met een hoofd dat al vol zit van de rest van de dag, met een stikchagrijnige docent die dan extra snel uit zijn slof schiet of gewoon geen zin meer heeft om les te geven, wat het allemaal lekker nutteloos maakt. Extra uur op school voor niks, yay. (Plus, we krijgen nog evenveel huiswerk, dus ben ik wss pas vanaf tien uur écht klaar met de dag als ik tot vijf uur moet blijven, bah.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het negende uur is iets dat op geen enkele middelbare school echt werkelijk ingezet zou moeten worden, laat staan voor vrIJWEL IEDERE DAG


    Ik heb bijna altijd tot het 10e uur. :c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!