• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    Dratini schreef:
    (...)

    Haha heb je de smaak te pakken? Trek het je in ieder geval niet te persoonlijk aan, zou ik zeggen. Dat ze je niet contacteren wil niet per se zeggen dat ze je makkelijk vinden ofzo, ze hebben gewoon andere intenties. Dat kan vervelend zijn, maar ik zou jezelf hier niet te hard op beoordelen


    Jij ook al, hahaha. Maar met twee, hoor xp en dat was op dezelfde avond, niet helemaal nuchter because light weight. Niet judgen.
    Het is gewoon kinda hard. Gelukkig zijn ze van een andere stad, dus hoef ik ze niet meer te zien. Deels had ik het wel verwacht van hen, dus ik wist wel waar ik me in zou laten. Ik dacht gewoon "yolo".


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    Note to self: je bent 20 for fuck's sake. Stop met nagelbijten, je was zo goed op weg.


    Zo herkenbaar!
    Ik ben 24 en bijt mijn nagels al jaren
    Na Bitex geprobeerd te hebben en elk jaar "ik ga dit jaar stoppen met nagelbijten" te hebben gezegd heb ik het maar opgegeven :/


    "It means no worries, for the rest of your days"

    TenSharp schreef:
    (...)

    Zo herkenbaar!
    Ik ben 24 en bijt mijn nagels al jaren
    Na Bitex geprobeerd te hebben en elk jaar "ik ga dit jaar stoppen met nagelbijten" te hebben gezegd heb ik het maar opgegeven :/


    Bite-X hielp bij mij ook niet. :') De smaak was vies, maar na een paar keer wende ik eraan en ging ik gewoon door. Het enige wat echt lijkt te helpen, is gekleurde nagellak opsmeren, maar daar ben ik veel te lui voor. :') Ik heb het echt maanden volgehouden, en ik denk dat ik een week of twee geleden ineens weer begon. Ik haat het maar ik kan er maar niet vanaf komen. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Jij ook al, hahaha. Maar met twee, hoor xp en dat was op dezelfde avond, niet helemaal nuchter because light weight. Niet judgen.
    Het is gewoon kinda hard. Gelukkig zijn ze van een andere stad, dus hoef ik ze niet meer te zien. Deels had ik het wel verwacht van hen, dus ik wist wel waar ik me in zou laten. Ik dacht gewoon "yolo".


    Ik judge helemaal niks of niemand, het is niet alsof ik zelf nou zo heilig ben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Miall schreef:
    (...)

    Bite-X hielp bij mij ook niet. :') De smaak was vies, maar na een paar keer wende ik eraan en ging ik gewoon door. Het enige wat echt lijkt te helpen, is gekleurde nagellak opsmeren, maar daar ben ik veel te lui voor. :') Ik heb het echt maanden volgehouden, en ik denk dat ik een week of twee geleden ineens weer begon. Ik haat het maar ik kan er maar niet vanaf komen. :c


    Dat had ik dus ook
    Het geeft even een vieze smaak maar daar bijt je zo weer doorheen inderdaad
    1 maand is bij mij al een prestatie haha, mijn record was 2 weken :|
    Nagellak werkt bij mij ook niet. Sowieso draag ik weinig tot geen nagellak maar het staat ook niet mooi bij mijn korte nagels
    Ik weet ook niet wat er verder nog kan werken
    Je hebt nu zoiets als Raylex. Dat moet je ook op je nagels doen en werkt zelfs met een app. Maar ik weet nu al dat dat hem ook niet gaat worden. Dat is vast weer iets met even een vies smaakje...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dratini schreef:
    (...)

    Ik judge helemaal niks of niemand, het is niet alsof ik zelf nou zo heilig ben


    Het leven is nog maar net begonnen xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    TenSharp schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook
    Het geeft even een vieze smaak maar daar bijt je zo weer doorheen inderdaad
    1 maand is bij mij al een prestatie haha, mijn record was 2 weken :|
    Nagellak werkt bij mij ook niet. Sowieso draag ik weinig tot geen nagellak maar het staat ook niet mooi bij mijn korte nagels
    Ik weet ook niet wat er verder nog kan werken
    Je hebt nu zoiets als Raylex. Dat moet je ook op je nagels doen en werkt zelfs met een app. Maar ik weet nu al dat dat hem ook niet gaat worden. Dat is vast weer iets met even een vies smaakje...


    Joa, ik had het al gezien. Maar ik weet al dat dat bij mij niet gaat werken. :') Het is fucking moeilijk om ermee te stoppen en ik kan er bij mezelf ook niet echt achterkomen waarom ik bijt. Nogal.. kut, zeg maar. Anders kan ik daar wat aan doen. Vroeger was het echt random, nu denk ik toch iets meer met stress en zo. But still.
    En mensen snappen niet dat het praktisch onmogelijk is om er zomaar mee te stoppen, dat is echt heel erg vervelend.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Op school heb ik soms best goed idee maar durf mijn hand nooit op te steken omdat ik bang ben voor de reacties.
    Op whats app stuur ik bijna nooit iets in een groepsapp omdat ik bang ben voor de reacties van de mensen.
    Op Quizlet reageer ik nooit op discussies en hou me stil als het niet over mij gaat bang voor de reacties.
    Is dat normaal?


    When you see me, I'm not here

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Het leven is nog maar net begonnen xd


    Inderdaad, geniet ervan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MyDreams schreef:
    Op school heb ik soms best goed idee maar durf mijn hand nooit op te steken omdat ik bang ben voor de reacties.
    Op whats app stuur ik bijna nooit iets in een groepsapp omdat ik bang ben voor de reacties van de mensen.
    Op Quizlet reageer ik nooit op discussies en hou me stil als het niet over mij gaat bang voor de reacties.
    Is dat normaal?


    Of het normaal is weet ik niet, maar het is zeker wel heel herkenbaar.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Of het normaal is weet ik niet, maar het is zeker wel heel herkenbaar.

    Heb jij dat ook?


    When you see me, I'm not here

    Mijn deur is dicht en mijn ramen staan allebei open en toch kan ik de rook van mijn vaders sigaar beneden heel duidelijk ruiken. Ik waardeer dat hij alleen binnen rookt als iedereen op zijn eigen kamer zit, maar het helpt niet echt, helaas, en alles stinkt nu alsof ik direct naast hem zou zitten. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MyDreams schreef:
    (...)
    Heb jij dat ook?


    Yes, al wordt het zo langzamerhand wel wat minder c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Akutagawa schreef:
    (...)

    Yes, al wordt het zo langzamerhand wel wat minder c:

    Gelukkig, bij mij was het laatst ook minder maar toen ik eindelijk iets durfde te schrijven kreeg ik dus wel een gemene reactie terug van,
    We don't care
    Enzo


    When you see me, I'm not here

    JamesPotter schreef:
    (...)

    FemkeIsCool


    Staat zeker in mijn top drie.


    What would Emma do?