• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 29 aug 2016 - 20:37 ]


    Caution first, always.

    waarom ben ik elke dag verkouden

    Hmm oke..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Meteorites schreef:
    waarom ben ik elke dag verkouden


    Ugh echt he. Volgens mij ben ik echt 24/7 verkouden ):


    26 - 02 - '16

    Hopelijk wordt mijn moeder hier niet voor gebeld, want anders breekt de hel los.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Breaking News!: Ohio man says he left his girl back in Ohio and claims he has fallen in love with the Queen of New York City

    I should make it a meme lolol


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dratini schreef:
    Dus toch eindelijk afgewezen. zo moeilijk was het toch niet om dat even te mailen


    Aww. (no_chears) (En van wat ik hier heb meegekregen klinkt het echt super rude hoe ze met je om zijn gegaan, eigenlijk? Het studiejaar begint letterlijk over zes dagen. Wt actual h.)

    ---

    Petitie om bellen af te schaffen en alles via Whatsapp te doen voortaan want HELP een onbekend nummer uit Leiden (??? ik ken niemand in Leiden) heeft me drie keer gebeld en nu een voicemail achtergelaten? Waarom ik? Het kan bijna alleen een verkeerd nummer zijn, maar normaal gesproken bel je dan toch geen drie keer achter elkaar als er niet wordt opgenomen? Whyyy


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien moet ik afvallen totdat je me mooi en goed genoeg vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop voor jou dat het niet zo is...

    //Fuck dit, het kan ook nooit goed gaan hier


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Square schreef:
    (...)

    Aww. (no_chears) (En van wat ik hier heb meegekregen klinkt het echt super rude hoe ze met je om zijn gegaan, eigenlijk? Het studiejaar begint letterlijk over zes dagen. Wt actual h.)

    ---

    Petitie om bellen af te schaffen en alles via Whatsapp te doen voortaan want HELP een onbekend nummer uit Leiden (??? ik ken niemand in Leiden) heeft me drie keer gebeld en nu een voicemail achtergelaten? Waarom ik? Het kan bijna alleen een verkeerd nummer zijn, maar normaal gesproken bel je dan toch geen drie keer achter elkaar als er niet wordt opgenomen? Whyyy

    Ik word al drie jaar gebeld door een nummer uit zeeland eens in de zoveel tijd en dan wordt er altijd naar ene nathalie gevraagd als ik opneem en ik heb ze al meerdere malen verteld dat ik nathalie niet ben maar ??? Ze hebben het nog niet echt door of zo


    // Chillste oppasmoeder ever ohmygod ik ben zo gek op haar

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 18:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word altijd zo misselijk van vettig eten. Vooral van shoarma.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @margot welke rot universiteit was dat?


    i put the fun in funeral

    Nuka World DLC spoilers

    Lmao, zelfs in een Vault-Tec expo experimenteerden ze met werknemers en bezoekers. I'm so done. :W

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 19:03 ]


    Caution first, always.

    Meowstic zou een leuke usernaam zijn XD

    Fuck, nope, usernaam plannen veranderd. Geen pokemon de komende 2 weken.
    Te geobsedeerd door Andy.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 19:14 ]

    Asa Butterfield is in Amsterdam en dat zie ik nu pas door filmpjes op insta? Pff... als ik het had geweten had ik heel Amsterdam af gaan speuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh nou heb ik het weer gedaan? Omdat me moeders oom morgen euthanasie gaat plegen ma ik niet tegen dr zeggen alvast gecondoleerd. WAT MOET IK ANDERS. Gefeliciteerd met de dood van je oom morgen? Ik weet niet eens wat ik op zo een facking situatie moet zeggen godverdomme. Ik bedoel het goed ook al komt het verrot uit me bek. Ik ben echt een fucking mislukkeling. . Tyfus.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.